📞 Hrdina*ka klientské podpory | Aneb proměň požadavky našich klientů v radost a pochvalu

Brno
Kariérní parťák pro všechny | Nelisa.com

Máš cit pro komunikaci a blaho klientů je pro tebe na prvním místě? Pak jsi jednou nohou u nás.

V rámci prémiové služby Ideální nájemce pečujeme o víc jak 4 000 bytů a staráme se o pohodlí více než 6000 podnájemníků. Abychom mohli poskytovat top službu, spokojený klient je pro nás na prvním místě, a proto do týmu hledáme parťáka, který to vnímá stejně a o telefonické i e-mailové řešení požadavků ze strany našich klientů se s radostí postará.

Co bude tvou náplní práce?

Budeš vstupní branou pro naše stávající i potenciální klienty a pomocnou rukou při řešení jejich dotazů, požadavků i potíží. Věř nám, že s nudnými a monotónními úkoly se u nás moc nepotkáš.

Součástí tvé práce bude komunikace s klienty, koordinace kolegů napříč firmou i domluva externích dodavatelů; vše budeš řešit primárně telefonicky nebo e-mailem.

Budeš:

  • Komunikovat s našimi stávajícími klienty (majiteli bytů i podnájemníky) – telefonicky, mailem i po chatu

  • Zpracovávat jejich požadavky v rámci interního systému a velkou část z nich zvládneš rovnou i vyřešit – zejména se jedná o koordinaci oprav s dodavatelem (např. výměny měřidel, revize kotlů, výměny či opravy kotle/topení, úklid po vytopení…)

  • K dispozici potenciálním klientům, kteří o naše služby projeví zájem – majitelům bytů a těm, kteří bydlení hledají

  • Řešit stížnosti a nespokojenost klientů s cílem situaci uklidnit a najít vhodné řešení

  • Zajišťovat administrativní podporu při správě nájemních vztahů – doklady pro cizineckou policii, pojistné události, apod.

  • Podílet se na obsluze ASAP linky pro hlášení urgentních událostí mimo běžnou pracovní dobu

Jak si tě představujeme?

  • Máš výborný ústní a písemný projev v češtině i angličtině (téměř polovina našich klientů mluví anglicky, je tedy důležité, aby ses nebál*a mluvit)

  • Oplýváš empatií a spokojený klient je pro tebe na prvním místě

  • Umíš zachovat chladnou hlavu a když na to přijde, nedělá ti problém projevit špetku asertivity

  • Jsi otevřený*á se stále učit novým věcem – i když nebudeš ze startu vědět hned vše, rádi ti ve všem podáme pomocnou ruku

  • Vítáme zkušenosti s péčí o klienty nebo z call centra

  • Chceš pracovat v pevně dané pracovní době od 8:30-17:00

Co ti nabízíme?

  • Práci na zajímavém projektu, který inovuje realitní trh, pomáhá lidem lépe bydlet a pronajímat a navíc má v zádech silného investičního partnera MITON

  • Fungl nové kanceláře v ZET.office – k dispozici jsou ti free vstupy do posilovny, kofeinová vzpruha během celého dne a pravidelný přísun ovoce a dalších sladkostí

  • Tým jako sehranou partu a velkou podporu nejen v průběhu tvého zaučení – mrkni, jak to u nás vypadá

  • Příležitostný home office (dvakrát týdně)

  • Možnost využít 25 dnů volna ročně, 2 sick days a placené volno v den narozenin

  • Zvýhodněné bydlení v bytech Ideálního nájemce - úlevy na jistotě, sleva na nájemném

  • Stravenkový paušál, který v průměru vychází na 2100 Kč měsíčně

  • Kurzy angličtiny a budget na tvůj rozvoj a vzdělávání

  • Multisport kartičku, zvýhodněné bydlení, společné teambuildingy, techniku pro tvou každodenní práci

  • Zázemí společnosti, která byla oceněná jako 3. nejrychleji rostoucí technologická firma ve střední Evropě v rámci prestižního žebříčku Deloitte Technology Fast 50

Tak co, jdeš do toho s námi?

Dej nám o sobě vědět, pošli CV nebo odkaz na LinkedIn a pár slov o sobě. Když si padneme do noty, moc rádi se s tebou potkáme na schůzce a pobavíme se o našich společných představách.

Na závěr ti přiblížíme, jak bude vypadat výběrko:

  • Nejdříve tě čeká krátký telefonický rozhovor o vzájemných očekáváních s holkama z HR.

  • Pokud se v očekáváních oboustranně potkáme, zpracuješ si krátký úkol (do 30 minut) zaměřený na písemnou komunikaci.

  • Když v úkolu zazáříš, potkáš se s šéfkou naší podpory Norou Rusevovou. Na pohovoru se pobavíme o tvých zkušenostech a vyzkoušíme si i tvoji mluvenou angličtinu.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: UlovDomov
    Lokalita: Brno
    Pracovní pozice: 📞 Hrdina*ka klientské podpory | Aneb proměň požadavky našich klientů v radost a pochvalu
    Směnnost práce full-time
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 30 000 Kč - 38 000 Kč měsíčně
    Nabídka přidána: 23. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce 📞 Hrdina*ka klientské podpory | Aneb proměň požadavky našich klientů v radost a pochvalu: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce 📞 Hrdina*ka klientské podpory | Aneb proměň požadavky našich klientů v radost a pochvalu?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 30 000 Kč - 38 000 Kč měsíčně.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy UlovDomov.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici 📞 Hrdina*ka klientské podpory | Aneb proměň požadavky našich klientů v radost a pochvalu ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě UlovDomov ještě dnes.
0.1402