Hrdina*ka klientské podpory | Aneb proměň požadavky našich klientů v radost a po

Brno


Informace
Máš cit pro komunikaci a blaho klientů je pro tebe na prvním místě? Pak jsi jednou nohou u nás.

V rámci prémiové služby Ideální nájemce pečujeme o víc jak 4000 bytů a staráme se o pohodlí více než 6000podnájemníků. Abychom mohli poskytovat top službu, spokojený klient je pro nás na prvním místě, a proto do týmu hledáme parťáka, který to vnímá stejně a o telefonické i e-mailové řešení požadavků ze strany našich klientů se s radostí postará.

Co bude tvou náplní práce?

Budeš vstupní branou pro naše stávající i potenciální klienty a pomocnou rukou při řešení jejich dotazů, požadavků i potíží. Věř nám, že s nudnými a monotónními úkoly se u nás moc nepotkáš.

Součástí tvé práce bude komunikace s klienty, koordinace kolegů napříč firmou i domluva externích dodavatelů; vše budeš řešit primárně telefonicky nebo e-mailem.

Budeš:

- Komunikovat s našimi stávajícími klienty (majiteli bytů i podnájemníky) – telefonicky, mailem i po chatu

- Zpracovávat jejich požadavky v rámci interního systému a velkou část z nich zvládneš rovnou i vyřešit – zejména se jedná o koordinaci oprav s dodavatelem (např. výměny měřidel, revize kotlů, výměny či opravy kotle/topení, úklid po vytopení…)

- K dispozici potenciálním klientům, kteří o naše služby projeví zájem – majitelům bytů a těm, kteří bydlení hledají

- Řešit stížnosti a nespokojenost klientů s cílem situaci uklidnit a najít vhodné řešení

- Zajišťovat administrativní podporu při správě nájemních vztahů – doklady pro cizineckou policii, pojistné události, apod.

- Podílet se na obsluze ASAP linky pro hlášení urgentních událostí mimo běžnou pracovní dobu

Jak si tě představujeme?

- Máš výborný ústní a písemný projev v češtině i angličtině (téměř polovina našich klientů mluví anglicky, je tedy důležité, aby ses nebál*a mluvit)

- Oplýváš empatií a spokojený klient je pro tebe na prvním místě

- Umíš zachovat chladnou hlavu a když na to přijde, nedělá ti problém projevit špetku asertivity

- Jsi otevřený*á se stále učit novým věcem – i když nebudeš ze startu vědět hned vše, rádi ti ve všem podáme pomocnou ruku

- Vítáme zkušenosti s péčí o klienty nebo z call centra

- Chceš pracovat v pevně dané pracovní době od 8:30-17:00

Co ti nabízíme?

- Práci na zajímavém projektu, který inovuje realitní trh, pomáhá lidem lépe bydlet a pronajímat a navíc má v zádech silného investičního partnera MITON

- Tým jako sehranou partu a velkou podporu nejen v průběhu tvého zaučení – mrkni, jak to u nás vypadá

- Příležitostný home office (dvakrát týdně)

- Možnost využít 25 dnů volna ročně, 2 sick days a placené volno v den narozenin

- Zvýhodněné bydlení v bytech Ideálního nájemce - úlevy na jistotě, sleva na nájemném

- Stravenkový paušál, který v průměru vychází na 2100 Kč měsíčně

- Kurzy angličtiny a budget na tvůj rozvoj a vzdělávání

- Multisport kartičku

- Fungl nové kanceláře v ZET.office – k dispozici jsou ti free vstupy do posilovny, kofeinová vzpruha během celého dne a pravidelný přísun ovoce a dalších sladkostí

- Zázemí společnosti, která byla oceněná jako 3. nejrychleji rostoucí technologická firma ve střední Evropě v rámci prestižního žebříčku Deloitte Technology Fast 50

Tak co, jdeš do toho s námi?

Dej nám o sobě vědět, pošli CV nebo odkaz na LinkedIn a pár slov o sobě. Když si padneme do noty, moc rádi se s tebou potkáme na schůzce a pobavíme se o našich společných představách.

Na závěr ti přiblížíme, jak bude vypadat výběrko:

- Nejdříve tě čeká krátký telefonický rozhovor o vzájemných očekáváních s holkama z HR.

- Pokud se v očekáváních oboustranně potkáme, zpracuješ si úkol zaměřený na písemnou komunikaci.

- Když v úkolu zazáříš, potkáš se s šéfkou naší podpory Norou Rusevovou. Na pohovoru se pobavíme o tvých zkušenostech a vyzkoušíme si i tvoji mluvenou angličtinu.
Co od vás očekáváme

Co vám nabízíme

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: UlovDomov.cz s.r.o.
    Lokalita: Brno
    Odvětví práce: Obchod a prodej
    Pracovní pozice: Hrdina*ka klientské podpory | Aneb proměň požadavky našich klientů v radost a po
    Směnnost práce Plný
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 30 000 - 36 000 Kč
    Nabídka přidána: 30. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Hrdina*ka klientské podpory | Aneb proměň požadavky našich klientů v radost a po: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Hrdina*ka klientské podpory | Aneb proměň požadavky našich klientů v radost a po?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 30 000 - 36 000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy UlovDomov.cz s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Hrdina*ka klientské podpory | Aneb proměň požadavky našich klientů v radost a po ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě UlovDomov.cz s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Obchod a prodej
0.1239