HR Operations Specialist s AJ

Plzeň

V této roli budete odpovědní za provádění více HR procesů a podporu HR týmu napříč všemi kategoriemi HR služeb, včetně náboru, ukončování pracovního poměru, správy dat v Oracle, reportování, měření výkonu a dalších. Budete rozvíjet detailní, komplexní znalosti systémů a procesů HR operací společnosti. Tato role klade důraz na integritu dat a analýzu pro podporu klíčových HR rozhodnutí při poskytování podpory podle potřeby. Budete identifikovat a řešit provozní problémy a podporovat zlepšování procesů. Budete podporovat kulturu služeb, budovat efektivní vztahy a spolupracovat napříč interními týmy a dodavateli.



Nabídka: • Flexibilní pracovní doba 37,5 hod

• Možnost občasné práce z domova

• Práce na 1 rok s možností prodloužení

• Stravenkový paušál 115 Kč/ den

• 5 týdnů dovolené

• Čtvrtletní prémie za plnění výrobních ukazatelů a pracovní výkon

Požadavky: Kvalifikace

• Bakalářský titul z akreditované univerzity nebo vysoké školy v příbuzném oboru (nebo středoškolské vzdělání + 4 roky praxe

• Minimálně 2 roky předchozí profesionální pracovní zkušenosti (včetně stáží)

• Jazykové požadavky: čeština, angličtina

• Základní orientaci v pracovní legislativě

Osobnostní předpoklady:

• Předchozí zkušenosti v HR operacích, mzdách a benefitech nebo v oblasti globálních mobilitních služeb (výhodou)

• Silné zaměření na zákaznický servis se schopností předvídat potřeby spolupracovníů a vysokou mírou pohotovosti

• Samostatnost a schopnost pracovat nezávisle nebo jako součást týmu

• Schopnost činit uvážená rozhodnutí s důrazem na integritu, soulad a důvěrnost

• Motivovaný přístup ke kontinuálnímu zlepšování procesů a jejich zjednodušování

• Silné analytické a řešitelské schopnosti se schopností organizovat a analyzovat data

• Prokazatelné organizační dovednosti, smysl pro detail a přesnost

• Výborné písemné a verbální komunikační dovednosti v českém jazyce i v angličtině

• Schopnost pracovat s kvantitativními i kvalitativními ukazateli výkonu

• Znalost Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook)

Poznámka: Spolupráce probíhá formou dlouhodobého přidělení prostřednictvím personální agentury Adecco. Nabízíme plnohodnotný pracovní poměr se zázemím stabilní mezinárodní agentury a možností profesního růstu v prostředí renomovaného zaměstnavatele. Tento model zaměstnávání je dnes běžně využívaný nejen v ČR, ale i v mezinárodním prostředí a umožňuje flexibilní pracovní zapojení i stabilní podmínky včetně všech zákonných nároků.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Adecco Plzeň pobočka
    Lokalita: Plzeň
    Pracovní pozice: HR Operations Specialist s AJ
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 35000 - 38000 Kč za měsíc
    Nabídka přidána: 5. 5. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce HR Operations Specialist s AJ: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR Operations Specialist s AJ?

Práce je nabízena v lokalitě Plzeň.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35000 - 38000 Kč za měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Adecco Plzeň pobočka.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici HR Operations Specialist s AJ ve městě Plzeň? Pošlete svůj životopis firmě Adecco Plzeň pobočka ještě dnes.
0.1349