HR Operations Specialist s AJ
V této roli budete odpovědní za provádění více HR procesů a podporu HR týmu napříč všemi kategoriemi HR služeb, včetně náboru, ukončování pracovního poměru, správy dat v Oracle, reportování, měření výkonu a dalších. Budete rozvíjet detailní, komplexní znalosti systémů a procesů HR operací společnosti. Tato role klade důraz na integritu dat a analýzu pro podporu klíčových HR rozhodnutí při poskytování podpory podle potřeby. Budete identifikovat a řešit provozní problémy a podporovat zlepšování procesů. Budete podporovat kulturu služeb, budovat efektivní vztahy a spolupracovat napříč interními týmy a dodavateli.
Nabídka: • Flexibilní pracovní doba 37,5 hod
• Možnost občasné práce z domova
• Práce na 1 rok s možností prodloužení
• Stravenkový paušál 115 Kč/ den
• 5 týdnů dovolené
• Čtvrtletní prémie za plnění výrobních ukazatelů a pracovní výkon
Požadavky: Kvalifikace
• Bakalářský titul z akreditované univerzity nebo vysoké školy v příbuzném oboru (nebo středoškolské vzdělání + 4 roky praxe
• Minimálně 2 roky předchozí profesionální pracovní zkušenosti (včetně stáží)
• Jazykové požadavky: čeština, angličtina
• Základní orientaci v pracovní legislativě
Osobnostní předpoklady:
• Předchozí zkušenosti v HR operacích, mzdách a benefitech nebo v oblasti globálních mobilitních služeb (výhodou)
• Silné zaměření na zákaznický servis se schopností předvídat potřeby spolupracovníů a vysokou mírou pohotovosti
• Samostatnost a schopnost pracovat nezávisle nebo jako součást týmu
• Schopnost činit uvážená rozhodnutí s důrazem na integritu, soulad a důvěrnost
• Motivovaný přístup ke kontinuálnímu zlepšování procesů a jejich zjednodušování
• Silné analytické a řešitelské schopnosti se schopností organizovat a analyzovat data
• Prokazatelné organizační dovednosti, smysl pro detail a přesnost
• Výborné písemné a verbální komunikační dovednosti v českém jazyce i v angličtině
• Schopnost pracovat s kvantitativními i kvalitativními ukazateli výkonu
• Znalost Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook)
Poznámka: Spolupráce probíhá formou dlouhodobého přidělení prostřednictvím personální agentury Adecco. Nabízíme plnohodnotný pracovní poměr se zázemím stabilní mezinárodní agentury a možností profesního růstu v prostředí renomovaného zaměstnavatele. Tento model zaměstnávání je dnes běžně využívaný nejen v ČR, ale i v mezinárodním prostředí a umožňuje flexibilní pracovní zapojení i stabilní podmínky včetně všech zákonných nároků.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Adecco Plzeň pobočka Lokalita: Plzeň Pracovní pozice: HR Operations Specialist s AJ Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35000 - 38000 Kč za měsíc Nabídka přidána: 5. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce HR Operations Specialist s AJ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR Operations Specialist s AJ?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35000 - 38000 Kč za měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Adecco Plzeň pobočka.