HR administrator


POPIS POZICE:
Do you have experience from administrative position/customer service and are you interested in HR?
Do you want to work in multinational environment?
If yes, we are looking forward to your CV!
Job tasks:
- Support HR operations such as employee onboarding/offboarding, managing confidential data, and assisting with budget preparation
- Handle daily office duties (e.g., printing, scanning, mailroom tasks)
- Supporting employees and answering their queries
- Communicate effectively with team members and leadership
The contract is for 1 year with possibility of prolongation.
Start - September
Location - Prague 8
BENEFITY:
- 5 weeks of paid holiday
- Meal vouchers
- Multisport card
POŽADAVKY:
- Fluent English
- Previous experience with administration tasks/customer service is a plus
- Customer dedication and passion
- Experience in HR or Payroll Specialist role is an advantage
- Solid command of MS Excel and Word
- Ability to work in an international team
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Grafton Recruitment Lokalita: Praha Odvětví práce: Konzultant Pracovní pozice: HR administrator Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 42 000 - 43 000 / za měsíc Nabídka přidána: 5. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce HR administrator: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR administrator?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 42 000 - 43 000 / za měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Konzultant