HR administrator

Praha hl.m., Praha

POPIS POZICE:
Do you have experience from administrative position/customer service and are you interested in HR?
Do you want to work in multinational environment?

If yes, we are looking forward to your CV!

Job tasks:
- Support HR operations such as employee onboarding/offboarding, managing confidential data, and assisting with budget preparation
- Handle daily office duties (e.g., printing, scanning, mailroom tasks)
- Supporting employees and answering their queries
- Communicate effectively with team members and leadership

The contract is for 1 year with possibility of prolongation.

Start - September
Location - Prague 8

BENEFITY:
- 5 weeks of paid holiday
- Meal vouchers
- Multisport card

POŽADAVKY:
- Fluent English
- Previous experience with administration tasks/customer service is a plus
- Customer dedication and passion
- Experience in HR or Payroll Specialist role is an advantage
- Solid command of MS Excel and Word
- Ability to work in an international team

Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce HR administrator: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR administrator?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 42 000 - 43 000 / za měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici HR administrator ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Grafton Recruitment ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Konzultant
0.1330