HR ADMINISTRATIVE SUPPORT - 30 hrs./week


POPIS POZICE:
Do you speak English and have any experience from administration?
We are looking for Administrative support for the worlds largest international oil and gas company within SSC in Prague.
Your main responsibilities will be:
- HR administration: maintenance of HR Personnel files in locked HR area (printing, filing of employment contracts, contract amendments & other employee documents)
- Coordination of HR activities & logistics (room reservation, catering, stationary order)
- Support with company leaver process, handing over exit documents
- Meeting employees for document handover in HR
Location: Prague 3 (metro station Flora)
Start: ASAP
Working time: 20 hours/week
BENEFITY:
- meal allowance
- gain experience in HR
- daily use of English
POŽADAVKY:
- Strong oral and written English
- Strong work organization, ability to prioritize.
- Ability to work independently
- Attention to detail
- Demonstrated ability as a team player in a multicultural team.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Grafton Recruitment Lokalita: Praha Odvětví práce: Administrativní pracovník Pracovní pozice: HR ADMINISTRATIVE SUPPORT - 30 hrs./week Směnnost práce parttime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 17. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce HR ADMINISTRATIVE SUPPORT - 30 hrs./week: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR ADMINISTRATIVE SUPPORT - 30 hrs./week?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativní pracovník