HR ADMINISTRATIVE SUPPORT - 30 hrs./week

Praha hl.m., Praha

POPIS POZICE:
Do you speak English and have any experience from administration?

We are looking for Administrative support for the worlds largest international oil and gas company within SSC in Prague.

Your main responsibilities will be:
- HR administration: maintenance of HR Personnel files in locked HR area (printing, filing of employment contracts, contract amendments & other employee documents)
- Coordination of HR activities & logistics (room reservation, catering, stationary order)
- Support with company leaver process, handing over exit documents
- Meeting employees for document handover in HR

Location: Prague 3 (metro station Flora)
Start: ASAP
Working time: 20 hours/week

BENEFITY:
- meal allowance
- gain experience in HR
- daily use of English

POŽADAVKY:
- Strong oral and written English
- Strong work organization, ability to prioritize.
- Ability to work independently
- Attention to detail
- Demonstrated ability as a team player in a multicultural team.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Grafton Recruitment
    Lokalita: Praha
    Odvětví práce: Administrativní pracovník
    Pracovní pozice: HR ADMINISTRATIVE SUPPORT - 30 hrs./week
    Směnnost práce parttime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 17. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce HR ADMINISTRATIVE SUPPORT - 30 hrs./week: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce HR ADMINISTRATIVE SUPPORT - 30 hrs./week?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici HR ADMINISTRATIVE SUPPORT - 30 hrs./week ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Grafton Recruitment ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativní pracovník
0.1124