OBCHODNĚ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK

Je pro vás důležité zprostředkovávat službu, které sami věříte a má pro klienty skutečnou přidanou hodnotu?
Jste cílevědomý člověk, který se chce v životě neustále posouvat?
Chtěli byste se sami svobodně rozhodovat kolik času strávíte v práci?
Upřednostňujete mladý pracovní kolektiv a rádi se učíte nové věci?
Jste komunikativní a přátelský člověk?
Pokud jste si na předchozí otázky odpověděli kladně, tak jste to právě možná Vy, kdo brzy rozšíří náš tým!
• Budete komunikovat s novými i stávajícími klienty naší společnosti.
• Detailně s klienty zmapujete jejich aktuální finanční situaci, cíle, přání a potřeby.
• Připravíte návrh a vyberete pro ně to nejvhodnější, co finanční trh aktuálně nabízí.
• S klienty budete dále udržovat dlouhodobý vztah a podporovat je. Budou se na Vás moci spolehnout.
• Do budoucna se rovněž můžete vydat manažerskou dráhou a předávat tak svoje zkušenosti novým kolegům. Nebo si rovnou otevřít vlastní pobočku!
Požadujeme:
❗Středoškolské vzdělání - vše ostatní tě naučíme !
❗Řidičský průkaz
❗Životopis s fotografií
❗Čistý trestní rejstřík.
❗Vystupování na úrovni
❗Dobré komunikační dovednosti.
Nabízíme:
✅ Flexibilní pracovní doba - Dáváme ti svobodu. Urči si, kdy a jak budeš pracovat, abys stíhal/a práci, i osobní život.
✅ Kariérní růst už v prvním roce - Máš možnost se rychle posunout, ať už jde o pozici nebo plat. Tvůj úspěch = náš úspěch.
✅ Nadstandardní finanční ohodnocení - K tomu, co u nás vyděláš, přidáváme bonusy za výsledky. Když se daří, tak se to ukáže i v číslech. Přibližně třetina našich kolegů si vydělá svůj první milion již po roce spolupráce.
✅ Pravidelné školení a podpora – Chceme, abys byl/a nejlepší v tom, co děláš, takže ti poskytneme všechny nástroje a know-how, které potřebuješ.
✅ Není podstatné, zdali k nám přicházíte jako čerstvý absolvent, nebo z jakéhokoliv jiného oboru. Díky našemu kvalitnímu vzdělávacímu systému vás vše potřebné naučíme.
✅ Zapracování profesionálem v oboru - Profesionální a strategický rozvoj vašich dovedností s podporou obchodníků nejvyšší úrovně, kteří vás provedou každým krokem k úspěchu.
✅ Pracovní prostředí nejvyšších standardů - Pracuj v prostoru, který tě bude inspirovat!
✅ Mladý kolektiv - Pracuj v týmu, kde vládne pozitivní energie, otevřenost a žádné nudné korporátní pravidla.
✅ Skvělé firemní benefity: moderní kancelářské zázemí, placené zahraniční dovolené, soutěže o věcné ceny, nespočet teambuildingových akcí v rámci roku, zvýhodněné nabídky (služby mobilního operátora, operativní leasing, Multisport, apod.)
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Finanční poradce, Administrativní pracovník, Office manager, Obchodní referent
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Práce na ŽL, Brigády
Mzda:
60 000–80 000 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Lukáš Šnobl Lokalita: Brno Pracovní pozice: OBCHODNĚ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK Směnnost práce Plný úvazek/Zkrácený úvazek/Pr Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 80000 Kč Nabídka přidána: 10. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce OBCHODNĚ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce OBCHODNĚ ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 80000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Lukáš Šnobl.