Hledáme technického parťáka – Technical Support Specialist
Požadavky: Pro našeho klienta, globálního lídra v oblasti mobilních technologií pro nevidomé a slabozraké, hledáme technického parťáka - Technical Support Specialistu.
Věděli jste, že na světě žije přes 40 milionů nevidomých a 300 milionů slabozrakých? Náš klient je tu právě pro ně. Po více než 10 letech intenzivního vývoje se stal jedničkou na světovém trhu s mobilními telefony pro nevidomé – jeho vlajkový produkt BlindShell pomáhá lidem ve více než 77 zemích světa. Spolupracuje se 135 partnery a stále roste – má spoustu nápadů, energie a prostoru pro další inovace.
A právě teď hledáme technicky zdatného a empatického specialistu, který pomůže udržovat vysokou kvalitu produktů, poskytovat podporu zákazníkům i kolegům.
Co budeš dělat:
* řešit složitější technické dotazy, které přesahují běžnou zákaznickou podporu (L2 podpora)
* zkoušet, co se pokazilo – umět chybu zopakovat, podívat se do logů a poslat jasné info vývojářům
* komunikovat se zákazníky, když je potřeba technický pohled
* pomáhat kolegům uvnitř firmy s ad-hoc problémy
* občas něco drobného opravit přímo v kódu nebo napsat jednoduchý skript, který usnadní práci
* testovat nové verze, organizovat beta testy a sbírat zpětnou vazbu
Zkrátka budeš mostem mezi Customer Care a vývojem – někdy analytikem, někdy testerem.
Co bys měl/a umět:
Co oceníme:
* vztah k technice a softwaru, rozumět, jak programy fungují a nebát se podívat do kódu
* chuť zkoušet různé postupy, dokud nepřijdeš na příčinu problému
* schopnost vysvětlit technický problém – kolegovi i zákazníkovi
* základní zkušenost s psaním skriptů nebo drobných nástrojů (Python, Bash)
* trpělivost a pečlivost – když hledáš chybu, každý detail se počítá
* schopnost komunikovat v češtině i angličtině
Co se může hodit navíc (ale dá se doučit):
* zkušenost s QA a testováním – práce s testovacími scénáři, interní testy
* orientace ve verzovacích systémech (Git)
* praxe s bugtracking nástroji (GitLab Issues, Jira nebo podobné)
* praxe s helpdesk/ticketing nástroji (Zendesk, Freshdesk apod.)
* znalost práce s Android Debug Bridge (ADB) a logcatem pro diagnostiku chyb
* základní znalost Javy nebo Kotlinu
Pokud už máš zkušenost z technické podpory, testování nebo vývoje, super! Ale důležitější je chuť učit se nové věci a kombinovat technickou práci s komunikací. Zároveň budeš mít možnost se dál posouvat v oboru IT – realizovat vlastní nápady, zkoušet nové technologie a účastnit se školení, která tě posunou dál.
Co ti nabízíme:
* práci na produktu, který dává smysl a pomáhá lidem po celém světě
* možnost kombinovat technickou podporu, testování a vývoj – nudit se rozhodně nebudeš
* přátelský tým, kde se každý počítá a kde je osobní spokojenost důležitější než korporátní procesy
* stabilitu firmy, kde fluktuace prakticky neexistuje (ano, opravdu!)
* příležitost být součástí společnosti, která se 3× po sobě umístila v prestižním žebříčku Deloitte Fast 50 mezi nejrychleji rostoucími technologickými firmami v Evropě a prodává svůj produkt téměř po celém světě
* lokalita: Praha 4 - Braník
Máš pocit, že by tě bavilo analyzovat chyby, komunikovat se zákazníky i kolegy a občas si i něco naprogramovat?
Tak neváhej a napiš!
Těšíme se na viděnou!
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha hl.m. Pracovní pozice: Hledáme technického parťáka – Technical Support Specialist Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 16. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Hledáme technického parťáka – Technical Support Specialist: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Hledáme technického parťáka – Technical Support Specialist?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..