Hledáme technického parťáka – Technical Support Specialist

Praha hl.m.




Požadavky: Pro našeho klienta, globálního lídra v oblasti mobilních technologií pro nevidomé a slabozraké, hledáme technického parťáka - Technical Support Specialistu.

Věděli jste, že na světě žije přes 40 milionů nevidomých a 300 milionů slabozrakých? Náš klient je tu právě pro ně. Po více než 10 letech intenzivního vývoje se stal jedničkou na světovém trhu s mobilními telefony pro nevidomé – jeho vlajkový produkt BlindShell pomáhá lidem ve více než 77 zemích světa. Spolupracuje se 135 partnery a stále roste – má spoustu nápadů, energie a prostoru pro další inovace.

A právě teď hledáme technicky zdatného a empatického specialistu, který pomůže udržovat vysokou kvalitu produktů, poskytovat podporu zákazníkům i kolegům.

Co budeš dělat:

* řešit složitější technické dotazy, které přesahují běžnou zákaznickou podporu (L2 podpora)

* zkoušet, co se pokazilo – umět chybu zopakovat, podívat se do logů a poslat jasné info vývojářům

* komunikovat se zákazníky, když je potřeba technický pohled

* pomáhat kolegům uvnitř firmy s ad-hoc problémy

* občas něco drobného opravit přímo v kódu nebo napsat jednoduchý skript, který usnadní práci

* testovat nové verze, organizovat beta testy a sbírat zpětnou vazbu

Zkrátka budeš mostem mezi Customer Care a vývojem – někdy analytikem, někdy testerem.

Co bys měl/a umět:

Co oceníme:

* vztah k technice a softwaru, rozumět, jak programy fungují a nebát se podívat do kódu

* chuť zkoušet různé postupy, dokud nepřijdeš na příčinu problému

* schopnost vysvětlit technický problém – kolegovi i zákazníkovi

* základní zkušenost s psaním skriptů nebo drobných nástrojů (Python, Bash)

* trpělivost a pečlivost – když hledáš chybu, každý detail se počítá

* schopnost komunikovat v češtině i angličtině

Co se může hodit navíc (ale dá se doučit):

* zkušenost s QA a testováním – práce s testovacími scénáři, interní testy

* orientace ve verzovacích systémech (Git)

* praxe s bugtracking nástroji (GitLab Issues, Jira nebo podobné)

* praxe s helpdesk/ticketing nástroji (Zendesk, Freshdesk apod.)

* znalost práce s Android Debug Bridge (ADB) a logcatem pro diagnostiku chyb

* základní znalost Javy nebo Kotlinu

Pokud už máš zkušenost z technické podpory, testování nebo vývoje, super! Ale důležitější je chuť učit se nové věci a kombinovat technickou práci s komunikací. Zároveň budeš mít možnost se dál posouvat v oboru IT – realizovat vlastní nápady, zkoušet nové technologie a účastnit se školení, která tě posunou dál.

Co ti nabízíme:

* práci na produktu, který dává smysl a pomáhá lidem po celém světě

* možnost kombinovat technickou podporu, testování a vývoj – nudit se rozhodně nebudeš

* přátelský tým, kde se každý počítá a kde je osobní spokojenost důležitější než korporátní procesy

* stabilitu firmy, kde fluktuace prakticky neexistuje (ano, opravdu!)

* příležitost být součástí společnosti, která se 3× po sobě umístila v prestižním žebříčku Deloitte Fast 50 mezi nejrychleji rostoucími technologickými firmami v Evropě a prodává svůj produkt téměř po celém světě

* lokalita: Praha 4 - Braník

Máš pocit, že by tě bavilo analyzovat chyby, komunikovat se zákazníky i kolegy a občas si i něco naprogramovat?

Tak neváhej a napiš!

Těšíme se na viděnou!

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.



Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Praha hl.m.
    Pracovní pozice: Hledáme technického parťáka – Technical Support Specialist
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 16. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Hledáme technického parťáka – Technical Support Specialist: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Hledáme technického parťáka – Technical Support Specialist?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Hledáme technického parťáka – Technical Support Specialist ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1331