Hledáme Regionální specialistku pro naši kancelář v Praze!

Praha-centrum, Praha
Easy-práce.cz - Nabídka práce a volných pracovních míst

Jsme dynamická společnost s přátelským prostředím a hledáme spolehlivou a pečlivou kolegyni, která nám pomůže zajistit hladký chod regionální kanceláře a bude pravou rukou ředitelky regionu. Hledáme někoho, kdo bude srdcem našeho týmu a pomůže zvládat každodenní výzvy, které nás potkávají. Určitě u nás nečekejte nudu a šeď, naopak hledáme osobu, která se ráda učí nové věci. Vaše odměna se bude odvíjet od množství domluvených činností.

Co bude Vaší náplní práce?
• Zajištění každodenního chodu kanceláře
• Administrativní podpora týmu a regionálního ředitele, evidence dokumentů, komunikace s centrálou
• Úzká spolupráce s ředitelkou regionu – pomoc s agendou, koordinace schůzek a úkolů
• Práce v našem CRM systému – správa klientů, aktualizace dat…
• Základní IT podpora – řešení běžných technických problémů ve spolupráci s interní IT podporou
• Podpora HR týmu – podpisy smluv, zajištění dokumentace, onboarding nových kolegů, řešení úkolů zadaných od HR
• Plnění jednoduchých marketingových úkolů – distribuce materiálů, spolupráce na menších kampaních
• Příprava a organizační zajištění porad regionu
• Příprava a kontrola reportů
• Komunikace s klienty a úřady v rámci ČR.

Požadujeme:
• Velmi dobrou znalost MS Office
• Skvělé organizační schopnosti a smysl pro detail
• Proaktivní přístup a samostatnost
• Zkušenost s administrativou, ideálně i s chodem kanceláře, výhodou bude, když budete mít zkušenost z obdobné pozice
• Dobrou znalost práce na PC a schopnost rychle se učit nové systémy
• Příjemné a profesionální vystupování

Nabízíme:
• Odměnu odvíjející se od množství domluvené práce
• Skvělou firemní kulturu – pravidelné teambuildingy a vzdělávání
• Moderní zázemí v centru Prahy – včetně fitness, solária, dětského koutku s chůvou a snídaní zdarma
• Firemní benefity – multisportka, výhodné tarify, firemní akcie
• Flexibilní pracovní dobu - možnost nastavit si pracovní dobu částečně dle svých potřeb, také možnost občasného HO
• Zázemí stabilní a rostoucí společnosti
• Různorodou práci, která nebude stereotypní
• Možnost učit se novým věcem a rozvíjet se
• Přátelský tým, který se na Vás těší

Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Pracovník back office, Administrativní pracovník, Office manager, Obchodní asistent
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek, Práce na ŽL
Mzda:
25 000–45 000 Kč/měsíc

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Lucie Leitnerová - Bidli
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Hledáme Regionální specialistku pro naši kancelář v Praze!
    Směnnost práce Plný úvazek/Práce na ŽL
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 45000 Kč
    Nabídka přidána: 22. 5. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Hledáme Regionální specialistku pro naši kancelář v Praze!: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Hledáme Regionální specialistku pro naši kancelář v Praze!?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 45000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Lucie Leitnerová - Bidli.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Hledáme Regionální specialistku pro naši kancelář v Praze! ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Lucie Leitnerová - Bidli ještě dnes.
0.1113