📝 Podrobnosti o nabídce práce

Informace
Hledá se obchoďák na zkráceno. Pro byznys s duší.
Víte, že většina hotelových hostů ve věku 25-45 let dnes raději volí samoobslužný check-in? A že třetinu času recepčním žere administrativa, kterou už dávno zvládne automatizace?
Není to jen o pohodlí. Až 65 % hostů přijíždí mimo otevírací dobu recepce, takže moderní provozy prostě potřebují řešení, které funguje nonstop – bez čekání a bez přítomnosti personálu.
A přesně proto vznikl Keyguru. Vyvíjíme chytré boxy na klíče a přístupové systémy, které hotelům zefektivňují provoz. Automatizace totiž šetří čas, snižuje náklady, odlehčuje recepčním a zvyšuje počet last minute rezervací i spokojenost hostů.
Zjistili jsme přitom, že problémy s předáváním klíčů a neefektivita provozu netrápí jen hotely. Stejné výzvy řeší i autopůjčovny, autoservisy nebo firmy se sdíleným vozovým parkem. Proto rozšiřujeme portfolio a naplno vstupujeme do automotive segmentu.
A teď potřebujeme posilu. Novou obchodní energii!
Už tě nebaví stresové prostředí? Chceš konečně najít kolegy, kteří budou mít hlavu i srdce na svých místech? Máš rád svobodu, vadí ti práce od-do a máš silnou pracovní morálku? Pak není nad čím přemýšlet a čti dál!
Dvě hlavní věci, kteří všichni na našem stávajícím týmu nejvíc oceňují jsou pohoda a super kolektiv. Aneb slovy naší Alči, která vede celou operativu a helpdesk: „Máme velkou časovou flexibilitu. Můžeš si nastavit takové tempo, jaké potřebuješ, ale platí jednoduché pravidlo: když nepracuješ, nebude to fungovat. Když makáš, je to ta nejlepší práce, jakou můžeš mít.“
Naše Maruška, machr přes fakturaci a logistiku, k tomu dodává: „Keyguru? Upřímně, nejlepší tým, ve kterém jsem kdy byla. Všichni jsou lidský, normální, drží při sobě, žádné drama, žádné politikaření. A když něco hoří, tak se všichni zapojí.“
Nabízíme práci z domova nebo odkudkoliv jsi zvyklý/á. Všichni pracujeme remote, máme jen výrobnu, a tak nám to vyhovuje nejvíc. Je nás 9 a víc než půlka nepracuje full-time.
Jak představujeme našeho vysněného člověka?
* Obchoďák je pro nás někdo, kdo by měl reálně sdílet naše hodnoty, protože jsme malý kolektiv.
* Budeš prezentovat firmu navenek. Proto si fakt musíme vzájemně sednout.
* Laskavost, trpělivost, empatie, vlídnost a pochopení. Drive a samostatnost. Na tom si frčíme.
* Nikdy neprodáváme produkt někomu, kdo ho nepotřebuje, i když bychom to zvládli zobchodovat.
* Nehledáme někoho na pár měsíců! Máme v plánu velké věci, proto chceme mezi sebe dlouhodobého loajálního parťáka, který s námi poroste dál.
Jaký/á bys měl/a být, aby to klaplo?
* Máš kolem sebe funkční vztahy (ať už pracovní, rodinné či přátelské), protože to znamená, že umíš komunikovat, ptát se a zjišťovat, co druhý potřebuje.
* V prázdné sklenici vidíš možnosti, jak ji zase naplnit. Prostě positive mindset.
* Jsi nekonfliktní, nevadí ti občasné zmatky a máš snahu je řešit.
* Jsi skutečný obchodník a ne pouze dohazovač. Zkrátka umíš dotáhnout obchodní případ do konce.
* Víš, že zpětná vazba je základ. A protože děláme remote, budeme tě na začátku spolupráce školit přes náslechy, které nám budeš posílat. Na tom fakt trváme, bez toho to fungovat nebude.
* CRM systém a vyplňování údajů o hovorech s klientem je pro tebe samozřejmost, bez které by sis ani neškrtl/a, protože jinak bys pak nevěděl/a, co se řešilo a kdy se má znovu klientovi zavolat.
Je pro tebe práce obchoďáka v Keyguru jako dělaná? Udělej si checklist.
* Potřebujeme profíka, který má má prokazatelné obchodní výsledky v minulých projektech.
* Chceme osobnost, která chce budovat, ne jen vyplňovat tabulky. Můžeš si u nás sáhnout na pěkné peníze, pokud budeš aktivní.
* Nezapomeneš na žádného klienta, který se nám ozve přes web a vyjádří zájem.
* Budeš ideálním kandidátem, pokud znáš B2B prostředí.
* Technologie pro tebe znamená více než „Have you tried turning it off and on again?“ Každopádně čím víc budeš technicky uvědomělejší, tím lépe.
* Umíš pracovat samostatně a proaktivně. A když ti něco chybí nebo tápeš, tak to nejdřív zkusíš vyřešit s AI a pak se případně doptáš.
Proč se ti u nás bude pracovat hezky? Protože tě čeká:
* Podpora šéfky, která umí nejen pochválit, ale i nabídnout pomocnou ruku.
* Nulový mikromanagement – pokud přinášíš výsledky, nikdo ti nebude stát za zády.
* Prostor pro nápady a inovace. Když mají hlavu a patu, umíme je zapracovat do procesu.
* Podpora zkušeného týmu, který tě nenechá se ztratit.
* Práce, která fakt dává smysl. Prodáváme řešení, které reálně šetří lidem čas a peníze.
* Opravdu lidský a férový tým, žádné korporátní cavyky ani tlaky.
Co přesně budeš u nás dělat?
* Postupně se zorientuješ v našem produktu a potřebách našich zákazníků.
* Budeš v kontaktu se zákazníky, kteří už vyjádřili zájem přes web, a budeš zjišťovat, jestli najdete společné řešení.
* Uzavírat obchody a jednat s lidmi na pozicích majitel/CEO/COO, ať už autoservisů, autopůjčoven nebo naší core báze (hotelů a penzionů).
* Opečovávat stávající partnery.
* Poctivě vyplňovat data do CRM systému Caflou.
* Systematicky pracovat s leady, a to hlavně z webu a od partnerů, výjimečně osobně, případně recyklovat zájmy z minulých měsíců či let.
* Business development, protože když nebudou leady, bude se volat/psát/ schůzkovat s potenciálními partnery, a to trvá.
* Pracovat dle tvých potřeb mezi 8:30 a 18:00 českého času. Pokud si odskočíš k zubaři, nakoupit nebo vyzvednout dítě, nikdo to řešit nebude.
Koho nehledáme!
* Hard sales obchoďáka, který umí vnutit nového operátora i sedmdesátiletému dědovi.
* Kecálistu, který telefonuje se zákazníkem půl hodiny, ale prakticky nic nevyřeší a neuzavře.
* Někoho, kdo po pár měsících skončí.
* Lenocha, který hledá teplé místečko, kde se určitě nějak zašije.
Co nabízíme na oplátku?
* Podporu! Když si o ni umíš říct (a to bys měl/a, protože jinak tě nevezmeme :)
* Ctíme cyklus. Jak roční, tak ženský i mužský. Protože když to prostě nejde, tak to nejde! A když to jde, tak se maká na 200 %.
* Volnost. Chceš pracovat jen 4/5/6 hodin denně? Není problém! Chceš někdy začínat v 9:00 a jindy po obědě? Může být.
* Práci na IČO.
* Samozřejmě peníze. Čím víc hodin do práce dáš, tím vyšší máš i základ. A k tomu provize podle výkonu, díky kterým se můžeš dostat klidně až na dvojnásobek platu. Měsíčně by se to mělo pohybovat alespoň nad 50 000 Kč, některé měsíce můžeš s provizemi dosáhnout přes 80 000 Kč měsíčně. Čím víc tím líp! Budeme happy, když budeš mít 130k! Protože to znamená, že dobře prodáváš :)
Jak budeme postupovat:
1. Napiš nám motivační dopis, pro chceš zrovna k nám a jaké jsou tvé největší obchodní úspěchy, ze kterých jsi měl/a radost.
2. Pak si zavoláme.
3. Když to zajiskří, tak si domluvíme videohovor.
4. V posledním kole se seznámíš s tvým hlavním kolegou Honzou, naším stávajícím obchoďákem.
Nástup?
Ideálně hned v lednu, únoru, maximálně od 1. března 2026.
Co od vás očekáváme
Co vám nabízíme
-
Lokalita: Praha
-
Nástup: IHNED
-
Firma: StartupJobs.com s.r.o.
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Praha.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Tuto pracovní pozici nabízí firma StartupJobs.com s.r.o..
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
👉 Jaké jsou požadavky?
- Min. vzdělání: Středoškolské