Hlavní pokladní/ Cash office responsible Ostrava

Náplň práce:
CO BUDETE DĚLAT
Jako Cash Office Responsible budete zodpovědní za správu pokladny a administrativu prodejní plochy ve vaší prodejně a budete dbát na efektivitu a dodržování firemních standardů. Budete školit a podporovat tým prodejny, abyste zajistili jejich znalosti a jistotu ve všech postupech souvisejících s manipulací s hotovostí, zásobami, bankovnictvím a administrativou. Budete jednat v souladu s našimi hodnotami a přispívat tak k vlastnímu úspěchu i k úspěchu společnosti.
Budete:
Zvyšovat efektivitu prodejny tím, že budete zajišťovat osvědčené postupy při manipulaci s hotovostí, správě technického vybavení a administrativních postupech a zároveň budete podporovat manažerský tým prodejny a kolegy, abyste v případě potřeby poskytovali vynikající služby zákazníkům.
Řídit odsouhlasování účtů, rutinní zacházení s penězi a postupy otevírání a uzavírání pokladen, analyzovat rozdíly na pokladnách a spolupracovat s vedením na prevencí ztrát při následných opatřeních.
Dohlížet na bezpečnostní postupy v souladu se směrnicemi společnosti, včetně provádění a podpory finančních a bezpečnostních auditů.
Spolupracujte s manažerským týmem prodejny při zajišťování bezproblémové práce se zákazníky a kolegy na prodejní ploše a při propagaci našeho věrnostního programu.
Školte a podporujte kolegy v prodejně v oblasti pokladních postupů, rutinních postupů u pokladen a procesů v prodejně souvisejících s vašimi povinnostmi a dbejte na jejich důsledné dodržování.
Pozitivně reprezentujte sebe i značku při všech interakcích se zákazníky.
S KÝM BUDETE SPOLUPRACOVAT
Naše prodejny jsou srdcem naší společnosti, kde se zákazníci setkávají s naší značkou na vlastní kůži. Jako součást dynamického týmu prodejen se každá role - od Sales advisors, Department managers, Store managers a Visual Merchandisers až po Cash Office Responsible - podílí na vytváření inspirativního a přívětivého prostředí. Spojíte se také s širším Area týmem, budete spolupracovat napříč prodejnami, sdílet poznatky a společně usilovat o úspěch. Spolu se svým týmem budete hrát zásadní roli v tom, abyste zákazníkům pomáhali cítit se sebevědomě a vyjadřovat svou individualitu pomocí nejnovějších trendů a nadčasových stylů. Budováním smysluplných vztahů se zákazníky v našich prodejnách děláme módu dostupnou a udržitelnou pro všechny.
KDO JSTE
Hledáme lidi s...
Vášní pro koučování týmů, vytváření pozitivní kultury a vedení podle firemních hodnot.
A lidi, kteří jsou...
Organizovaní, efektivní a odhodlaní zdokonalovat procesy a rutiny, abyste zajistili nejlepší postupy v prodejně.
Podpůrní a spolehliví, mají efektivní komunikační dovednosti a přispívají k týmové spolupráci v rámci vedení prodejny.
Daří se mu ve spolupracujícím a dynamickém prostředí.
Flexibilní, zvídaví, schopní rozhodovat a orientovaní na řešení problémů.
Motivovaní k vytváření skvělých zážitků pro zákazníky při propagaci a prodeji našich produktů.
KDO JSME
H&M Group je globální společnost silných módních značek a podniků. Naším cílem je dokázat, že mezi výjimečným designem, dostupnými cenami a udržitelnými řešeními není kompromis. Chceme osvobodit módu pro mnohé a naši zákazníci jsou středobodem každého našeho rozhodnutí.
Tvoří nás tisíce nadšených a talentovaných kolegů, které spojuje společná kultura a hodnoty. Společně chceme využít naší síly, rozsahu a znalostí k tomu, abychom módní průmysl posunuli směrem k inkluzivnější a udržitelnější budoucnosti.
PROČ SE K NÁM PŘIDAT
V H&M Group jsme hrdí na to, že jsme energická a vstřícná společnost. Svým zaměstnancům nabízíme atraktivní benefity s rozsáhlými možnostmi rozvoje po celém světě.
- 25% sleva na všechny značky skupiny H&M – nakupujte výhodně v prodejnách i online (H&M, COS, Weekday, Monki, H&M HOME, & Other Stories, ARKET).
- Motivační program H&M HIP – Více informací najdete zde.
- Stravenkový paušál 90 CZK za každou odpracovanou směnu – při plném měsíčním úvazku až 1890 CZK navíc.
- Multisport karta – udržujte se fit s přístupem do stovek sportovišť po celé ČR.
- Odměna za doporučení nového kolegy až 7000 CZK – pomozte nám najít nové talenty a buďte za to odměněni.
- 21 dní dovolené + až 4 Relaxing Days navíc – čas na odpočinek je u nás prioritou.
- Jubilejní dny volna až 3 dny – oslavte pracovní výročí s volnem navíc.
- Rozsáhlý školící program – investujeme do vašeho rozvoje od prvního dne.
- Skvělé příležitosti pro kariérní růst – podpoříme vás na každém kroku vaší profesní cesty.
PŘIDEJTE SE K NÁM
Naše jedinečnost vychází z mnoha faktorů – inkluzivní a spolupracující kultury, silných hodnot i možností růstu. Především jsou to, ale naši zaměstnanci, kteří dělají H&M tím, čím je.
Jedná se o pozici na plný úvazek (38,75 hodin týdně), se sídlem v Ostravě. Přihlaste se zasláním životopisu co nejdříve, nejpozději však do 21.9.2025.
Vzhledem k zásadám ochrany osobních údajů přijímáme žádosti pouze prostřednictvím kariérní stránky.
Udělejte další krok ve své kariéře společně s námi. Vaše cesta začíná právě tady.
*Zavázali jsme se, že nábor bude probíhat spravedlivě, nestranně a na základě kompetencí. Proto vás žádáme, abyste k přihlášce nepřikládali motivační dopis.
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o. Lokalita: Ostrava Pracovní pozice: Hlavní pokladní/ Cash office responsible Ostrava Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 28.699 – 28.700 Kč Nabídka přidána: 26. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Hlavní pokladní/ Cash office responsible Ostrava: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Hlavní pokladní/ Cash office responsible Ostrava?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 28.699 – 28.700 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o..