Hlavní personalista/ka, manager/ka back office ředitelství

Praha hl.m.


Obecná náplň práce:

Zajištění plynulého chodu Personálního oddělení, personálních a mzdových procesů napříč celou organizací a současně dohled na back office tým a chod kanceláře

Zájem o efektivní fungování personálních a mzdových procesů a vedení agend oblasti lidských zdrojů a back office ředitelství

Sledování a vyhodnocování výsledků práce

Co od Vás očekáváme?

Kompletní zastřešení HR oddělení organizace včetně zajišťování řádného a důsledného vedení agend, plánování a kontrolu nad oblastí lidských zdrojů v organizaci, implementaci, tvorbu a inovace firemní kultury a zaměstnaneckých benefitů

Dohled nad zajištěním chodu back office týmu ředitelství organizace

Znalost SW Vema

Znalost zpracování platů ve veřejné správě

Vedení a řízení oddělení HR, administrativa, správa dokumentů a vedení agend

Samostatné plnění operativních úkolů a projektů




Nabídka: Co Vám můžeme nabídnout?

Zázemí a stabilitu velké a oceňované organizace, která zajišťuje denně školní a závodní stravování pro cca 9 tisíc strávníků pomocí 14-ti provozoven na Praze 10

Konkurenceschopné platové ohodnocení + příplatek za vedení + osobní ohodnocení

Možnost podílet se na zajímavých projektech

Příjemné a moderní pracovní prostředí

Podporu vzdělávání a profesního rozvoje

Kolektiv, který Vás podpoří a inspiruje

Bohatý benefitní balíček:

Možnost práce z domova

Finanční bonusy, 13. (případně 14.) plat, firemní akce, technické vybavení (mobil, PC, notebook…), vzdělávací kurzy, lékařská péče, slevy na firemní zboží, příspěvek na stravování, spoření/pojištění, příspěvek na vzdělávání, přátelské prostředí, závodní stravování, občerstvení na pracovišti, možnost parkování


Požadavky: Jaké vzdělání, praxi, znalosti a dovednosti byste měli mít?

ukončené min. SŠ vzdělání, ideálně vyšší

pokročilá znalost PC

výborné organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, pečlivost a zodpovědnost, důslednost, projektové myšlení

zkušenosti na obdobné pozici minimálně 3 roky

výborná znalost českého jazyka slovem i písmem

příjemné a reprezentativní vystupování

psychická odolnost, pozitivní myšlení

Výhodou bude, pokud budete mít:

zkušenost s obdobnou pozicí ve veřejné správě

povědomí o školním nebo závodním stravování, gastronomii


Poznámka: Tato role je příležitostí pro kandidáta/tku, který/á se chce nejen postarat o bezchybný chod HR procesů, ale i aktivně přispívat k tomu, aby se organizace rozvíjela a zaměstnanci se cítili spokojeně.

V případě zájmu o tuto nabídku nám zašlete Váš aktuální životopis + průvodní dopis. Děkujeme.}

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Lokalita: Praha hl.m.
    Pracovní pozice: Hlavní personalista/ka, manager/ka back office ředitelství
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 29. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Hlavní personalista/ka, manager/ka back office ředitelství: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Hlavní personalista/ka, manager/ka back office ředitelství?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Hlavní personalista/ka, manager/ka back office ředitelství ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1324