Firemní recepční

Praha hl.m.


Pro našeho klienta, moderní a stabilní společnost se sídlem v Praze 4, hledáme usměvavou, zodpovědnou a komunikativní osobnost, která zajistí plynulý chod recepce a poskytne administrativní podporu celému týmu. Tato pozice je ideální pro někoho, kdo má rád práci s lidmi, pečlivost a pořádek, a hledá příjemné pracovní prostředí s možností dlouhodobé spolupráce.

Náplň práce:

- zajištění každodenního chodu recepce a kanceláře

- vítání návštěv, obsluha telefonní ústředny a péče o hosty

- organizace schůzek, správa kalendářů a příprava zasedacích místností

- správa pošty a kurýrních služeb, evidence dokumentů a faktur

- administrativní podpora vedení společnosti a jednotlivých oddělení

- péče o kancelářské prostředí (objednávky kancelářských potřeb, občerstvení apod.)

- komunikace s dodavateli a zajištění běžného servisu

Hlavní pracovní poměr

Pracovní doba: 9:00–17:30 (případně 8:30–17:00)


Nabídka: - 5 týdnů dovolené a sick days

- příspěvky na stravování, volnočasové aktivity a penzijní připojištění

- možnost výuky angličtiny

- občerstvení na pracovišti

- možnost dalšího rozvoje


Požadavky: - výborné komunikační a organizační schopnosti

- samostatnost, pečlivost a příjemné vystupování

- dobrou znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, Outlook)

- základní znalost angličtiny pro běžnou komunikaci (telefonát, návštěvy)

- zkušenost z podobné pozice výhodou, nikoli podmínkou



Odpovědět na inzerát
    11 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Firemní recepční: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Firemní recepční?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 38000 - 40000 Kč za měsíc.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Firemní recepční ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1333