Firemní IT administrátor (55 - 65.000 Kč)
Hledám šikovného ajťáka pro výrobní společnost, který rád poskytne podporu kolegům z výroby i administrativy v IT oblasti. Pokud chcete spojit svůj profesní život se zajímavým zaměstnáním, denně komunikovat v angličtině a občas si i zařídit, tak neváhejte a pošlete mi svůj životopis!
* správa a údržba IT infrastruktury
* instalace, konfigurace a aktualizace SW a HW
* podpora a údržba výrobního IS
* řešení technických problémů a podpora uživatelů
* zajištění funkčnosti zařízení ve výrobě
* spolupráce na IT projektech a implementace nových technologií
* monitoring systémů, správa přístupů a zajištění kybernetické bezpečnosti
* dokumentace postupů, správa IT evidence, školení uživatelů
* podpora prevence výpadků
Nabídka: * 25 dní dovolené
* 13. plat
* notebook + firemní telefon
* možnost HO
* flexibilní pracovní doba
* měsíční prémie
* možnost zahraničních stáží
* příspěvky na dopravu, stravování, volnočasové aktivity
* finanční odměny při pracovním a životním jubileu
Požadavky: * SŠ/VŠ vzdělání v oblasti IT nebo praxe na obdobné pozici
* znalost správy Windows server a Windows
* orientace v síťových protokolech
* základní znalost firewallů
* zkušenost s Cisco, Linux, M365
* AJ – na komunikativní úrovni (slovem i písmem)
* schopnost řešit problémy a aktivní přístup
* samostatnost
* komunikační dovednosti
* zájem o nové technologie
* řidičský průkaz skupiny B
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Jobs Contact Personal, s.r.o. Lokalita: Vyškov Pracovní pozice: Firemní IT administrátor (55 - 65.000 Kč) Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 55000 - 65000 Kč za měsíc Nabídka přidána: 7. 11. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Firemní IT administrátor (55 - 65.000 Kč): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Firemní IT administrátor (55 - 65.000 Kč)?
Práce je nabízena v lokalitě Vyškov.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 55000 - 65000 Kč za měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Jobs Contact Personal, s.r.o..