Fakturantka / Administrativní podpora

Český Těšín


Informace
* Pozice: Fakturantka/Administrativní podpora

* Firma: Specializujeme se na technické služby v oblasti klimatizace a údržby objektů. Naše práce vyžaduje denní fakturaci, s hlavním zaměřením na měsíce květen až září, kvůli sezónní povaze našeho oboru. Jsme mladý a dynamický tým, a rádi bychom přivítali nového kolegu/kolegyni.

Pracovní podmínky (DPP / částečný úvazek)

* Práce v kanceláři: 2x týdně mimo sezónu, 3-4x týdně v letních měsících.

* Denní norma práce: +- 6 hodin, ideální pro lidi, kteří mají rádi zodpovědnost za administrativní agendu, samostatnost a pořádek. Vhodné také pro rodiče s malými dětmi a ambiciózní studenty (VŠ)

* Lokalita: Český Těšín

* Home office: Možnost po domluvě a zaškolení. Dle samostatnosti a přístupu k práci.

Pokud se cítíte připraveni přijmout výzvu v rychle rostoucím prostředí a máte potřebné dovednosti, pošlete nám svůj životopis a pár slov o sobě.

Těšíme se na případné pohovory!
Co od vás očekáváme
Co od vás očekáváme:

* Smysl pro detail: Důkladnost je klíčová, zvláště při fakturaci a administrativních úkolech.

* Vystavování faktur: Schopnost vytvářet faktury je klíčová. Povědomí co je DPH a jaké jsou sazby/režimy podmínkou.

* Tisk a příprava dokumentů (Word, Excel: Schopnost vedení skladové evidence materiálu a příprava dokladů (Excel, Word) Zajišťování tisku potřebných dokumentů pro účetní (faktury vydané, přijaté, pokladna).

* Komunikace s klienty: Schopnost vzít hovor v kanceláři - příchozí linka, poslouchat klientovy potřeby a zapsat potřebné informace. Případně zavolat klientovi, že je faktura neuhrazená a prosbu o kontrolu úhrady / sjednání nápravy.

* Zkušenosti s e-mailovou komunikací: Pracujeme s e-maily, a interní firemní platformou. Proto jsou zkušenosti v této oblasti výhodou.
Co vám nabízíme
Mzda dle domluvy a vašich zkušeností a iniciativy.

Volnost, neformální pracovní prostředí,

Občerstvení na pracovišti.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Focus service s.r.o.
    Lokalita: Český Těšín
    Odvětví práce: Ekonomika
    Pracovní pozice: Fakturantka / Administrativní podpora
    Směnnost práce Zkrácený
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 150 - 170 Kč
    Nabídka přidána: 19. 8. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    18 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Fakturantka / Administrativní podpora: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Fakturantka / Administrativní podpora?

Práce je nabízena v lokalitě Český Těšín.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 150 - 170 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Focus service s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Fakturantka / Administrativní podpora ve městě Český Těšín? Pošlete svůj životopis firmě Focus service s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Český Těšín - Ekonomika
0.2207