Fakturant/ka – administrativní pracovník
Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá distribucí kosmetiky po České republice a působí na trhu více než 20 let, hledáme vhodné kandidáty na pozici Fakturant/ka – administrativní pracovník.
Náplň práce:
- Zpracovávání přijatých objednávek a jejich expedice
- Vystavování dodacích listů, faktur, opravných daňových dokladů
- Zadávání dat do účetního systému
- Komunikace s dodavateli a odběrateli (Drogerie DM, Rossmann, Teta drogerie, Alza, Globus, Tesco, Hebe, Notino)
- Administrativní skladový příjem a výdej zboží
- Komunikace se skladem ohledně zpracování a expedice (logistiky) objednávek
- Objednávání přepravy (PPL, DPD, Geis, TopTrans, GLS, Zásilkovna, ČP)
- Vyřizování objednávek a logistiky s externím skladem Raben
- Vedení skladové agendy v účetním systému
- Evidence a archivace účetních dokladů
- Spolupráce s dalšími odděleními napříč společností
Požadujeme:
- SŠ/VŠ vzdělání
- Praxi na obdobné pozici
- Znalost anglického jazyka na základní úrovni – spíše mailová komunikace
- Znalost polského jazyka – výhodou
- Uživatelskou znalost MS Office, především MS Excel
- Znalost účetních systémů – ideálně Money S4
- Samostatnost, týmovost, pečlivost, zodpovědnost
- Ochotu učit se novým věcem
Nabízíme:
- Zázemí stabilní, etablované a stále se rozrůstající společnosti
- Práci na HPP, možný i zkrácený úvazek
- Motivující finanční ohodnocení a prémie
- Stravenkový paušál
- Příspěvek na důchodové pojištění
- Roční odměny
- Občerstvení na pracovišti
- Zaměstnanecké slevy na obchodované zboží
- Vzdělávací kurzy
- Nástup možný ihned
- Místo výkonu práce: Praha – Strašnice (cca 100 metrů od zastávky metra Skalka)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Fakturant/ka – administrativní pracovník Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 25. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Fakturant/ka – administrativní pracovník: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Fakturant/ka – administrativní pracovník?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ a.s..