Fakturant/ka – administrativní pracovník

Praha

Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá distribucí kosmetiky po České republice a působí na trhu více než 20 let, hledáme vhodné kandidáty na pozici Fakturant/ka – administrativní pracovník.

Náplň práce:

  • Zpracovávání přijatých objednávek a jejich expedice
  • Vystavování dodacích listů, faktur, opravných daňových dokladů
  • Zadávání dat do účetního systému
  • Komunikace s dodavateli a odběrateli (Drogerie DM, Rossmann, Teta drogerie, Alza, Globus, Tesco, Hebe, Notino)
  • Administrativní skladový příjem a výdej zboží
  • Komunikace se skladem ohledně zpracování a expedice (logistiky) objednávek
  • Objednávání přepravy (PPL, DPD, Geis, TopTrans, GLS, Zásilkovna, ČP)
  • Vyřizování objednávek a logistiky s externím skladem Raben
  • Vedení skladové agendy v účetním systému
  • Evidence a archivace účetních dokladů
  • Spolupráce s dalšími odděleními napříč společností

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Praxi na obdobné pozici
  • Znalost anglického jazyka na základní úrovni – spíše mailová komunikace
  • Znalost polského jazyka – výhodou
  • Uživatelskou znalost MS Office, především MS Excel
  • Znalost účetních systémů – ideálně Money S4
  • Samostatnost, týmovost, pečlivost, zodpovědnost
  • Ochotu učit se novým věcem

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní, etablované a stále se rozrůstající společnosti
  • Práci na HPP, možný i zkrácený úvazek
  • Motivující finanční ohodnocení a prémie
  • Stravenkový paušál
  • Příspěvek na důchodové pojištění
  • Roční odměny
  • Občerstvení na pracovišti
  • Zaměstnanecké slevy na obchodované zboží
  • Vzdělávací kurzy
  • Nástup možný ihned
  • Místo výkonu práce: Praha – Strašnice (cca 100 metrů od zastávky metra Skalka)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Fakturant/ka – administrativní pracovník
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 25. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Fakturant/ka – administrativní pracovník: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Fakturant/ka – administrativní pracovník?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Fakturant/ka – administrativní pracovník ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. ještě dnes.
0.1215