Fakturant/ka – administrativní pracovník

Praha hl.m.




Požadavky: Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá distribucí kosmetiky po České republice a působí na trhu více než 20 let, hledáme vhodné kandidáty na pozici Fakturant/ka – administrativní pracovník.

Náplň práce:

* Zpracovávání přijatých objednávek a jejich expedice

* Vystavování dodacích listů, faktur, opravných daňových dokladů

* Zadávání dat do účetního systému

* Komunikace s dodavateli a odběrateli (Drogerie DM, Rossmann, Teta drogerie, Alza, Globus, Tesco, Hebe, Notino)

* Administrativní skladový příjem a výdej zboží

* Komunikace se skladem ohledně zpracování a expedice (logistiky) objednávek

* Objednávání přepravy (PPL, DPD, Geis, TopTrans, GLS, Zásilkovna, ČP)

* Vyřizování objednávek a logistiky s externím skladem Raben

* Vedení skladové agendy v účetním systému

* Evidence a archivace účetních dokladů

* Spolupráce s dalšími odděleními napříč společností

Požadujeme:

* SŠ/VŠ vzdělání

* Praxi na obdobné pozici

* Znalost anglického jazyka na základní úrovni – spíše mailová komunikace

* Znalost polského jazyka – výhodou

* Uživatelskou znalost MS Office, především MS Excel

* Znalost účetních systémů – ideálně Money S4

* Samostatnost, týmovost, pečlivost, zodpovědnost

* Ochotu učit se novým věcem

Nabízíme:

* Zázemí stabilní, etablované a stále se rozrůstající společnosti

* Práci na HPP, možný i zkrácený úvazek

* Motivující finanční ohodnocení a prémie

* Stravenkový paušál

* Příspěvek na důchodové pojištění

* Roční odměny

* Občerstvení na pracovišti

* Zaměstnanecké slevy na obchodované zboží

* Vzdělávací kurzy

* Nástup možný ihned

* Místo výkonu práce: Praha – Strašnice (cca 100 metrů od zastávky metra Skalka)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.



Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Fakturant/ka – administrativní pracovník: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Fakturant/ka – administrativní pracovník?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Fakturant/ka – administrativní pracovník ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1099