Fakturant/ka – administrativní pracovník
Požadavky: Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá distribucí kosmetiky po České republice a působí na trhu více než 20 let, hledáme vhodné kandidáty na pozici Fakturant/ka – administrativní pracovník.
Náplň práce:
* Zpracovávání přijatých objednávek a jejich expedice
* Vystavování dodacích listů, faktur, opravných daňových dokladů
* Zadávání dat do účetního systému
* Komunikace s dodavateli a odběrateli (Drogerie DM, Rossmann, Teta drogerie, Alza, Globus, Tesco, Hebe, Notino)
* Administrativní skladový příjem a výdej zboží
* Komunikace se skladem ohledně zpracování a expedice (logistiky) objednávek
* Objednávání přepravy (PPL, DPD, Geis, TopTrans, GLS, Zásilkovna, ČP)
* Vyřizování objednávek a logistiky s externím skladem Raben
* Vedení skladové agendy v účetním systému
* Evidence a archivace účetních dokladů
* Spolupráce s dalšími odděleními napříč společností
Požadujeme:
* SŠ/VŠ vzdělání
* Praxi na obdobné pozici
* Znalost anglického jazyka na základní úrovni – spíše mailová komunikace
* Znalost polského jazyka – výhodou
* Uživatelskou znalost MS Office, především MS Excel
* Znalost účetních systémů – ideálně Money S4
* Samostatnost, týmovost, pečlivost, zodpovědnost
* Ochotu učit se novým věcem
Nabízíme:
* Zázemí stabilní, etablované a stále se rozrůstající společnosti
* Práci na HPP, možný i zkrácený úvazek
* Motivující finanční ohodnocení a prémie
* Stravenkový paušál
* Příspěvek na důchodové pojištění
* Roční odměny
* Občerstvení na pracovišti
* Zaměstnanecké slevy na obchodované zboží
* Vzdělávací kurzy
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce: Praha – Strašnice (cca 100 metrů od zastávky metra Skalka)
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Praha hl.m. Pracovní pozice: Fakturant/ka – administrativní pracovník Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 24. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Fakturant/ka – administrativní pracovník: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Fakturant/ka – administrativní pracovník?
Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..