Fakturant/ka – administrativní pracovník

Easy-práce.cz - Nabídka práce a volných pracovních míst

Pro našeho klienta, společnost, která se zabývá distribucí kosmetiky po České republice a působí na trhu více než 20 let, hledáme vhodné kandidáty na pozici Fakturant/ka – administrativní pracovník.

Náplň práce:

* Zpracovávání přijatých objednávek a jejich expedice
* Vystavování dodacích listů, faktur, opravných daňových dokladů
* Zadávání dat do účetního systému
* Komunikace s dodavateli a odběrateli (Drogerie DM, Rossmann, Teta drogerie, Alza, Globus, Tesco, Hebe, Notino)
* Administrativní skladový příjem a výdej zboží
* Komunikace se skladem ohledně zpracování a expedice (logistiky) objednávek
* Objednávání přepravy (PPL, DPD, Geis, TopTrans, GLS, Zásilkovna, ČP)
* Vyřizování objednávek a logistiky s externím skladem Raben
* Vedení skladové agendy v účetním systému
* Evidence a archivace účetních dokladů
* Spolupráce s dalšími odděleními napříč společností

Požadujeme:

* SŠ/VŠ vzdělání
* Praxi na obdobné pozici
* Znalost anglického jazyka na základní úrovni – spíše mailová komunikace
* Znalost polského jazyka – výhodou
* Uživatelskou znalost MS Office, především MS Excel
* Znalost účetních systémů – ideálně Money S4
* Samostatnost, týmovost, pečlivost, zodpovědnost
* Ochotu učit se novým věcem

--strong--Nabízíme:--/strong--

* Zázemí stabilní, etablované a stále se rozrůstající společnosti
* Práci na HPP, možný i zkrácený úvazek
* Motivující finanční ohodnocení a prémie
* Stravenkový paušál
* Příspěvek na důchodové pojištění
* Roční odměny
* Občerstvení na pracovišti
* Zaměstnanecké slevy na obchodované zboží
* Vzdělávací kurzy
* Nástup možný ihned
* Místo výkonu práce: Praha – Strašnice (cca 100 metrů od zastávky metra Skalka)

Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.

Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.

Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!

Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.

--strong--Benefity--/strong--
* Bonusy/prémie
* Sleva na firemní výrobky/služby
* Příspěvek na penzijní/životní připojištění
* Stravenky/příspěvek na stravování
* Vzdělávací kurzy, školení
* Občerstvení na pracovišti
Požadujeme:
Angličtina - Základní
Vzdělání:
SŠ s maturitou
Pozice:
Fakturant/ka, Administrativní pracovník, Office manager, Vkládání dat do počítače
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek, Zkrácený úvazek

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ a.s.
    Lokalita:
    Pracovní pozice: Fakturant/ka – administrativní pracovník
    Směnnost práce Plný úvazek/Zkrácený úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 25. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Fakturant/ka – administrativní pracovník: Často kladené otázky

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Fakturant/ka – administrativní pracovník ve městě ? Pošlete svůj životopis firmě PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. ještě dnes.
0.1069