Facility specialista v oblasti správy budov

Praha

Požadujeme:



  • středoškolské vzdělání a 5 let praxe v obdobné pozici nebo bakalářské nebo vyšší odborné vzdělání technického charakteru (stavební, elektro apod.)
  • komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost, pečlivost
  • znalost práce s PC, MS Office (uživatelská úroveň)
  • trestní bezúhonnost
  • řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)


Hlavní náplň pracovní činnosti:



  • zajišťování technické správy majetkových souborů (např. například diagnostika a hodnocení stavu, příprava a realizace výstavby a oprav včetně koordinace technickohospodářského provozu), zejména koordinace činností spojených s plánováním a zabezpečováním oprav, rekonstrukcí, údržbou a úklidem nemovitostí ve správě HZS hl. m. Prahy
  • spolupráce na projektové přípravě a inženýrských činnostech u oprav a investičních akcí
  • zajišťování provozuschopnosti, oprav a údržby výrobních, nevýrobních a ostatních provozních zařízení, budov, staveb apod. včetně jejich efektivního využívání a návrhů na vyřazení nebo prodej, provádění rozborů poruchovosti, technického stavu, poškození, opotřebení, časových a ekonomických ztrát, revizních nálezů, zkoušek a prohlídek, navrhování, zajišťování a kontrola realizace opatření k nápravě, zejména zajišťování řádného a bezpečného provozu vyhrazených technických zařízení a ostatního technického zařízení budov, zajišťování dodržování pracovní a technologické kázně obsluh vybraných technických zařízení (vč. zajištění provádění revizí a přípravy provozních řádů)
  • zajišťování a koordinace efektivního odběru a spotřeby různých druhů energií, navrhování nástrojů a opatření v oblasti hospodaření s energií, sledování dodržování zákonných povinností v oblasti hospodaření s energiemi ze strany organizace nebo více organizací, realizace školení a osvěty v oblasti hospodaření s energiemi, koordinace energetického hospodářství s ostatními oblastmi činnosti organizace a při jednání s orgány a organizacemi státní správy, samosprávy, kontroly apod., zejména koordinace činností spojených se zásobováním objektů energiemi, včetně správy náhradních zdrojů energie a vedení souvisejících výkazů spotřeb
  • koordinace s firmou zajišťující pro HZS hl. m. Prahy dohled nad BOZP


Nabízíme:



  • pružnou pracovní dobu
  • 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna
  • platové zařazení v 10. platové třídě
  • pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok, s možností dalšího prodloužení na dobu neurčitou
  • příspěvek na stravování, produkty spoření na stáří, příspěvek na volnočasové aktivity, nabídka rekreace za zvýhodněnou cenu, zvýhodněný mobilní tarif
  • přátelský pracovní kolektiv
  • možnost získání nájmu služebního bytu


Předpokládaný termín nástupu: 1.12.2025

Požadavky


  • Minimální vzdělání: ÚSO s maturitou (bez vyučení)

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Hasičský záchranný sbor hlavního města Prahy
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Facility specialista v oblasti správy budov
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 24790-35770 Kč
    Nabídka přidána: 13. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Facility specialista v oblasti správy budov: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Facility specialista v oblasti správy budov?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 24790-35770 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Hasičský záchranný sbor hlavního města Prahy.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Facility specialista v oblasti správy budov ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Hasičský záchranný sbor hlavního města Prahy ještě dnes.
0.1227