Facility Manager / Správce budov (m/ž)

Praha hl.m.


Revmatologický ústav

Provozujeme ústav pro výzkum a léčbu revmatických onemocnění, včetně následné rehabilitace. Poskytujeme komplexní, odbornou a superkonziliární léčebnou péči. Dále provádíme RTG, sonografické a denzitometrické vyšetření. Provozujeme laboratoře, které zahrnují obory klinická biochemie a další.

Více informací o společnosti naleznete na www.revma.cz.

Náplň práce:

• Zajištění provozu budov Revmatologického ústavu, jednání s dodavateli zajišťujícími jednotlivé činnosti chodu budov (údržba, revize, tepelné hospodářství, dodávky TUV, revize elektro, plynu, VZT a dalších technických zařízení).

• Zajištění úklidových služeb realizovaných dodavatelsky (požadavky dle smlouvy, kontrolní činnost úklidových prací, komunikace s odpovědným pracovníkem dodavatelské firmy, změny či zástupy jednotlivých uklízeček), zajištění úklidu vlastními pracovníky, jejich řízení a kontrola.

• Odpadové hospodářství RÚ.

• Organizace a kontrola zajištění činnosti strážní služby dodávané dodavatelským způsobem, komunikace s vrátnými, předávání informací ohledně denního i nočního provozu vrátenské služby, komunikace s vedoucím pracovníkem dodavatelské firmy.

• Zajištění dodávek stravy pro zaměstnance, pro pacienty smluvními firmami, jejich změny či další komunikace ohledně jídelníčků, dovozů či vydávání stravy v jídelnách RÚ.

• Zajištění a organizace autoprovozu, měsíční vyúčtování PHM, kontroly knih jízd, spolupráce s externím dodavatelem zajišťujícím autoprovoz

• Objednávky služeb, založení faktur a jejich likvidace v ekonomickém programu Helios INUVIO

• Zajišťování dalších službových požadavků provozu ústavu, klíčový systém, systém EPS, PO, BOZP ve spolupráci s technikem, telefonní ústředna, zapojení jednotlivých telefonních linek, mobilní telefony, parkovací místa apod., přípravy výběrových řízení (VZMR)

• Administrativní činnosti spojené s agendou správy budov a prostorů RÚ.

• Statistické výkazy za odpady, znečišťování vzduchu.

• Spolupráce s malým kolektivem ETÚ, zpracování jednotlivých směrnic či řádů a interních předpisů týkajících se provozu budov, jejich správy, úklidu a odpadů, apod.

• Vedení kolektivu zaměstnanců – úklid, vydávání stravy




Nabídka: • Možnost stravování

• Příspěvek na dovolenou, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stáří

• Podpora profesního a osobního růstu

Místo práce: Na Slupi 450/4, 128 00 Praha 2, Nové Město

Termín nástupu: ihned / dle dohody




Požadavky: • Středoškolské vzdělání, výhodou technická znalost správy budov

• Minimální praxe 5 let v technicko administrativní správě

• Znalost práce na PC, výhodou znalost ekonomického programu Helios

• Zkušenost v práci s lidmi, zvládání konfliktních situací, komunikativnost, tolerance a aktivní přístup k řešení problémů

• Platové zařazení dle vyhlášky pro pracovníky ve zdravotnictví, platová třída 11. osobní ohodnocení, přípl. vedení a možnost pololet. odměn

• Výhody spojené s FKSP, příspěvek na obědy v budově, příspěvky na rekreaci, sport,

• Velmi dobré pracovní podmínky, vzdělávání v oboru

• Pracovní doba 8 hodin





Odpovědět na inzerát
    5 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Facility Manager / Správce budov (m/ž): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Facility Manager / Správce budov (m/ž)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Facility Manager / Správce budov (m/ž) ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1189