FACILITY KOORDINÁTOR
Informace
Hledáme zkušeného koordinátora údržby a správy budov. Pokud máte praxi v údržbě budov a technické vzdělání, jste flexibilní a chcete se podílet na zlepšování procesů v mezinárodním prostředí, máme pro vás skvělou příležitost. Neváhejte a zašlete mi Váš životopis!
Prosperující společnost hledá nového kolegu na pozici: FACILITY KOORDINÁTOR * Správa a údržba budov
* Vedení týmu techniků
* Spolupráce s externími dodavateli a interními týmy
* Správa technické dokumentace a revizí dle legislativy
* Poptávky a výběrová řízení na služby a dodávky
* Neustálé zlepšování procesů a hledání úspor
Co od vás očekáváme
* SOU/SŠ vzdělání, ideálně technického směru
* Praxi v údržbě budov nebo facility managementu
* Znalost MS Office
* Znalost AJ na mírně pokročilé úrovni
* Samostatnost, flexibilitu, orientaci na výsledky
* Praxi na obdobné pozici ve výrobní společnosti - VÝHODOU
* Elektro vyhlášku - VÝHODOU
Co vám nabízíme
* Stabilní tým a mezinárodní prostředí
* Flexibilní pracovní dobu, jednu směnu
* Motivační mzdu, pravidelnou valorizaci, 13. a 14. plat
* 5 týdnů dovolené, příspěvky na stravu, dopravu, penzijní připojištění
* Firemní akce, zdravotní programy a prostor pro vzdělávání
* Lokalitu: Ostrava
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Advantage Consulting, s.r.o. Lokalita: Ostrava Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: FACILITY KOORDINÁTOR Směnnost práce Plný, Zkrácený Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 20. 11. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Základní
Práce FACILITY KOORDINÁTOR: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce FACILITY KOORDINÁTOR?
Práce je nabízena v lokalitě Ostrava.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Ostrava - Administrativa