DIGITAL MEDIA PLANNER
Popis pozice
**Co budeš u nás dělat?**
Tvořit online-marketingové strategie a pomáhat klientům dosahovat jejich cílů.
Rozvíjet oboustranně výhodná a dlouhodobá obchodní partnerství, jak s klienty, tak s publishery.
Reálně to znamená:
* Vymýšlet strategii online kampaní a postarat se o její následnou realizaci - buď napřímo (digital planner u nás sám dělá přímý nákup) nebo zadáním briefu do oddělení aukčního nákupu. Planner tedy tvoří detailní mediaplány jednotlivých kampaní, vyhodnocuje jejich úspěšnost spolu s peformance specialisty, připravuje doporučení pro další pokračování kampaně a vyjednává co nejvýhodnější podmínky pro klienta.
* Zpracovávat analýzy a reporty, formulovat závěry a doporučení.
* Spolupracovat s našimi Digital Performance specialisty, Client service týmem, Publishery, ale i s naší vlastní kreativní agenturou Fuse. Pozice je zhruba z třetiny postavená na komunikaci a propojování těch správných lidí.
* Nasávat novinky z mediálního trhu. Budeš moci využívat školení od našich partnerů jako je Googlu, Seznam či Facebook, získávat best practices z globální sítě Omnicom Media Group nebo se účastnit nejrůznějších workshopů, webinářů a konferencí v ČR i zahraničí.
* Můžeš se i sám/a podílet i na vzdělávání klientů a studentů formou seminářů, být přednášejícím na MediaGuru akademie nebo součástí našeho OMG podcast týmu.
Prostě budeš řádný/á člen/ka týmu agentury OMD a dostaneš spoustu příležitostí se přesvědčit, že tahle práce a tihle lidi jsou zkrátka srdcovka.
Začít můžeš (ale nemusíš) ihned.
Víc o práci v našem digitálním oddělení se dozvíš v microsite OMG DIGITAL na našem profilu na Welcome to the Jungle (hledem Omnicom Media Group).
**Co za to?**
Žádná nuda a rutina. Budeš se podílet na projektech pro velké klienty, jejichž produkty dost možná sám/a používáš.
Hezké a neformální kanceláře, do které to budeš mít z metra jenom minutu. Pokud ti nevyhovuje každodenní docházka do kanceláří, můžeme se domluvit na částečné práci z domova.
Když nepůjdeš na oběd s kolegy do jedné z mnoha okolních restaurací, můžeš si objednat krabičkový oběd od Pohlreicha nebo jiných (méně známých, ale stejně dobrých) dodavatelů. Nebo si můžeš svůj oběd ohřát v našem Chilluoutu, kde si k jídlu můžeš vzít i nealko pivo nebo džus. Pro kávomilce jsou k dispozici kávovary na přípravu espressa a v případně zájmu i chemex s výběrovou kávou. Pro ostatní máme na výběr z velkého množství čajů a horkou čokoládu.
Myslíme i na tvé zdraví. Každý den je k dispozici čerstvé ovoce i hodinová lekce cvičení v tělocvičně přímo v budově (jóga, posilování core, kruhový trénink…). Pravidelně také vyhlašujeme fitness výzvy za hodnotné ceny a proplácíme startovné na běžecké závody. Nabízíme i Multisportku s příspěvkem dle délky zaměstnání ve firmě.
Užiješ si dva týdny placeného celoagenturního volna navíc nad rámec klasické dovolené – když státní svátek připadá na čtvrtek, zůstáváme všichni doma i v pátek a užíváme si prodloužený víkend.
Také přispíváme na jídlo a proplácíme soukromé hovory.
O permanentním vzdělávání v oboru jsme psali už výše. Kromě toho se můžeš přihlásit i na jiná školení třeba na PowerPoint, Excel nebo asertivitu. A aby to bylo i o zábavě, pozveme tě na teambuildingy, oslavy narozenin, vánoční večírek, letní únikovku nebo tématické brunche.
Pro lepší představu o našem firemním životě se podívej na Welcome to the jungle ([https://www.welcometothejungle.com/cs/companies/omnicom-media-group](https://www.welcometothejungle.com/cs/companies/omnicom-media-group)) a na náš Facebookový nebo Instagramový profil (hledej OMD Czech i [OmnicomMediaGroup.cz](http://OmnicomMediaGroup.cz)). Nebo si třeba poslechni náš OMG podcast ([https://open.spotify.com/show/6Zc8MFOfOWCsPfpGmfdaq2](https://open.spotify.com/show/6Zc8MFOfOWCsPfpGmfdaq2)).
Líbíme se ti? Ozvi se nám a přilož CV/odkaz na LinkedIn.
O společnosti
Omnicom tvoří on-line i off-line komunikaci klientů jako jeden společný celek. Právě synergie mezi jednotlivými mediatypy je velkou výhodou větších mediálních agentur a pro Omnicom je zásadní. Početně největší zastoupení má však online. V digitálním oddělení kampaně strategicky vymýšlí, nastavuje a vyhodnocuje přes šedesát specialistů. Zhruba třetina z nich jsou digitální planneři, kteří kromě strategie zajišťují přímý nákup. O něco větší je tým Digital Performance. Ten je rozdělený podle typů kampaní na Paid Social, PPC a RTB. Každý specialista se tak intenzivně věnuje části online a postupně se může rozvíjet do ostatních oblastí nebo do planningu, případně se může přesunout mimo digitální oddělení a věnovat se i ostatním mediatypům. Aby to všechno šlapalo, pomáhají jim s projekty digitální stratégové a tým odpovědný za komunikaci s kreativními agenturami a fakturaci.
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce a pro profesní růst?
Jdu do toho!
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí