DC & HR Support Specialist

V Albertu jsme hrdí na svoji práci, protože naším cílem je pomáhat Čechům jíst a žít lépe. Každý z našich kolegů odvádí denně neuvěřitelný kus práce, abychom mohli našim zákazníkům nabízet zdravější, šetrnější a lokální potraviny. Proto práce, kterou společně odvádíme, není „jen práce“. Je to práce, která je smysluplná pro nás, pro naše komunity, pro naši zem a pro naši planetu. Je to práce, která dává smysl!
Co vám nabízíme
- firemní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích
- zajímavé finanční ohodnocení s možností ročního bonusu
- příspěvek na dopravu až 650 Kč měsíčně
- nejvyšší stravenkový paušál na trhu 2 580 Kč/měsíc
- 25 dní volna
- možnost profesního růstu
- širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (např. 15% slevu na nákup 5x ročně, Multisport kartu 315 Kč/měsíc, zvýhodněný tarif volání O2)
Co u nás budete dělat
- poskytovat součinnost při výběrových řízeních a nástupech zaměstnanců do provozních pozic
- zpracovávat dokumenty a faktury
- spravovat agendu pracovně lékařských prohlídek
- poskytovat podporu pro ředitele a managementu distribučního centra
- organizovat akce pro zaměstnance
- podílet se na projektech ve spolupráci s HR
Co od vás očekáváme
- SŠ s maturitou, nebo VŠ vzdělání
- pokročilou znalost práce na PC (MS Office)
- samostatnost, proaktivní přístup, pečlivost
- komunikační a organizační dovednosti
- zkušenosti s náborovou a nástupní agendou výhodou
Jaký jsme zaměstnavatel
- podporujeme zdravý životní styl: sportujeme a relaxujeme se zvýhodněnou kartou MultiSport, používáme aplikaci Zdrabert na podporu fyzického i mentálního zdraví, máme program Prevence s Albertem a pořádáme Dny zdraví, na Albert linku pomoci se můžeme v nesnázích obracet my i naši rodinní příslušníci
- klademe důraz na vyváženost mezi pracovním a osobním životem: zavedli jsme flexibilní pracovní dobu, pětkrát ročně využíváme slevy na rodinný nákup
- dbáme na společenskou a ekologickou zodpovědnost: jsme největší firemní dárce potravin, papírové účtenky nahrazujeme elektronickými, provozujeme Nadační fond Albert, pravidelně darujeme neprodané potraviny, spolupracujeme s lokálními dodavateli, pořádáme charitativní běhy na podporu dětských domovů, podepsali jsme Chartu diverzity
- jsme inovativní: rekonstruujeme a modernizujeme svoje prodejny, distribuční centra a kanceláře, v prodejnách instalujeme samoobslužné pokladny a elektronické cenovky, pracujeme s Albert scanem a chytrými váhami, díky věrnostní aplikaci Můj Albert nakupujeme výhodně
- zaměstnáváme více než 20 000 kolegů
- jsme součástí nadnárodní skupiny Ahold Delhaize
- obsloužíme u nás týdně 4 000 000 zákazníků
- působíme na trhu 30 let (od roku 1991)
- máme více než 330 prodejen po celé ČR, 3 distribuční centra a e-shop Albert Online
V našich inzerátech používáme tzv. generické maskulinum, mužský rod pro souhrnné označení mužů i žen.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Albert Česká republika, s.r.o. Lokalita: Olomouc Pracovní pozice: DC & HR Support Specialist Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 9. 10. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Práce DC & HR Support Specialist: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce DC & HR Support Specialist?
Práce je nabízena v lokalitě Olomouc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Albert Česká republika, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici DC & HR Support Specialist ve městě Olomouc?
Pošlete svůj životopis firmě Albert Česká republika, s.r.o. ještě dnes.