Customer Support Manager / Koordinátor zákaznické podpory

Brno


Informace
Chceš se podílet na růstu firem, které expandují do zahraničí? Baví tě cizí jazyky a komunikace s lidmi? Pokud máš organizační schopnosti a rád/a pracuješ s lidmi, hledáme právě tebe.

Připoj se k nám a získej zkušenosti v dynamickém a atraktivním oboru profesionálních jazykových a marketingových služeb. Máme kanceláře v centru Brna, jen 100 metrů od náměstí Svobody, a nabízíme flexibilní pracovní podmínky, které ti umožní sladit práci s osobním životem.

Proč právě NK Expand?

- Jsme dynamická marketingová agentura, která se specializuje na expanzi českých firem do zahraničí a poskytování profesionální zákaznické podpory.

- Naše práce není nikdy nudná – každý den přináší nové pracovní výzvy a příležitosti.

- V našich kancelářích panuje veselá, neformální a přátelská nálada.

Co budeš dělat:

Starat se o naše operátory

- Koordinovat operátory zákaznické podpory v jednotlivých zemích (kontrolovat jejich kapacity a vytíženost, odpovídat na jejich dotazy atp.).

- Pomáhat řešit různé situace, jako jsou například pomoc při nastavování aplikací, monitoring práce a dodržování rychlosti odpovědí.

- Školit nové operátory, poskytovat jim potřebné a aktuální informace a pravidelnou podporu.

- Vytvářet měsíční reporting jako podklad pro vyplácení mezd.

Komunikovat s klienty

- Pomáhat se spouštěním zákaznické podpory – zjištění potřeb klienta, zajištění technických požadavků od našich dodavatelů, vytvoření manuálu pro operátory, školení operátů aj.

- Odpovídat na dotazy klientů ohledně práce našich operátorů nebo úrovni poskytované služby.
Co od vás očekáváme
Patříš mezi nás, pokud

- máš výborné organizační schopnosti, rád/a pracuješ v týmu, ale zvládáš práci i samostatně

- ovládáš angličtinu alespoň na komunikační úrovni – bez ní se u nás neobejdeš

- umíš prioritizovat úkoly a efektivně řídit čas

- je na tebe spoleh a nenecháš ostatní kolegy na holičkách – co se dohodne, to platí

- máš smysl pro detail

- chceš se učit nové věci a posouvat se profesně kupředu
Co vám nabízíme
Co ti za to nabízíme?

- Kompletní onboarding – prací koordinátora tě provedeme krok za krokem a vše tě naučíme

- Přátelský tým – u nás si všichni tykáme, rádi chodíme na společné obědy i pivo po práci

- Pracovní úvazek – min. 30 hodin týdně, ideálně full-time

- Flexibilní pracovní podmínky – můžeš pracovat na DoPP, HPP nebo IČ

- Kanceláře v centru Brna – pohodlné pracovní prostředí

- Stravenky, 25 dnů dovolené, MultiSport, Netflix, Duolingo, Spotify a řadu dalších benefitů

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: NK Expand s.r.o.
    Lokalita: Brno
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Customer Support Manager / Koordinátor zákaznické podpory
    Směnnost práce Plný, Zkrácený
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 8. 7. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Customer Support Manager / Koordinátor zákaznické podpory: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Customer Support Manager / Koordinátor zákaznické podpory?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy NK Expand s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Customer Support Manager / Koordinátor zákaznické podpory ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě NK Expand s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa
0.1892