Customer Service Specialist - CZ/SK + EN

Brno-město


* správa zákazníků a objednávek: zpracování příchozích objednávek a požadavků na vzorky v systému SAP, sledování výroby a dodacích termínů, průběžná komunikace se zákazníky a řešení případných nesrovnalostí

* koordinace logistiky: zadávání pokynů k dopravě, spolupráce s plánováním a expedicí, zajištění včasných a přesných dodávek

* péče o svěřené zákaznické portfolio: kompletní zodpovědnost za přidělené zákaznické účty. V případě nepřítomnosti kolegy zajistíte plynulou návaznost servisu. Aktivně předcházíte problémům a podporujete zákazníky při správě jejich objednávek

* zlepšování procesů a spolupráce: aktivně hledáte příležitosti ke zlepšení interních procesů a úzce spolupracujete s obchodními manažery v regionu


Nabídka: * konkurenční mzda a smlouva na dobu neurčitou

* příspěvek na penzijní připojištění: 2 000 Kč měsíčně (po zkušební době)

* stravenkový paušál: 90 Kč za den

* multisport karta s přístupem do více fitness center v Brně

* možnost částečné práce z domova

* 25 dní dovolené (případně nadstandardní počet dní dle interních podmínek)

* rozvoj a vzdělávání: klient investuje do dlouhodobého profesního růstu zaměstnanců

* slevy na firemní produkty a zaměstnání u top zaměstnavatel s jasnou strategií udržitelnosti


Požadavky: * máte vysokoškolské vzdělání nebo odpovídající praxi v administrativě, zákaznickém servisu či logistice.

* čeština nebo, slovenština a angličtinu na výborné úrovni

* preciznost, samostatnost, spolehlivost, dokážete pracovat pod tlakem a zároveň udržet pozitivní přístup

* znalost SAP velkou výhodou



Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Customer Service Specialist - CZ/SK + EN: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Customer Service Specialist - CZ/SK + EN?

Práce je nabízena v lokalitě Brno-město.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Customer Service Specialist - CZ/SK + EN ve městě Brno-město? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1283