CUSTOMER SERVICE


POPIS POZICE:
Baví Tě péče o zákazníky a administrativa?
Nebojíš se mluvit anglicky a chceš být součástí přátelského kolektivu?
Pokud ANO, neváhej se nám ozvat!
A co bude Tvou náplní práce?
- vyřizování obchodních případů od přijetí objednávky až po fakturaci
- komunikace se zákazníky
- zajišťování přepravy zboží
- komunikace s exportním oddělením v zahraničí
BENEFITY:
- 4 týdny dovolené
- 3 sick days
- stravenkový paušál
- doprava do práce zabezpečená autobusem od stanice metra
POŽADAVKY:
* komunikativní angličtina (nebát se vzít telefon a komunikovat s klienty a kolegy ze zahraničí)
* znalost MS Office - především Excel (kontingenční tabulky)
* zkušenost z Back office/zákaznického servisu
* analytické myšlení, prozákaznický přístup
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Grafton Recruitment Lokalita: Praha Odvětví práce: Pracovník podpory zákazníků Pracovní pozice: CUSTOMER SERVICE Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 21. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce CUSTOMER SERVICE: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce CUSTOMER SERVICE?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Pracovník podpory zákazníků