CUSTOMER SERVICE


POPIS POZICE:
Do you enjoy customer service and administration?
Are you confident speaking English and want to be part of a friendly team?
If YES, dont hesitate to contact us!
What will your job involve?
- Handling business cases from order acceptance to invoicing
- Communicating with customers
- Arranging the transport of goods
- Communicating with the export department abroad
BENEFITY:
- 4 weeks of vacation
- 3 sick days
- meal allowance
- transportation to work provided by bus from the metro station
POŽADAVKY:
- Communicative English (not afraid to pick up the phone and communicate with clients and colleagues from abroad)
- Knowledge of MS Office - especially Excel (pivot tables)
- Experience in back office/customer service
- Analytical thinking, customer-oriented approach
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Grafton Recruitment Lokalita: Praha Odvětví práce: Pracovník podpory zákazníků Pracovní pozice: CUSTOMER SERVICE Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35 000 - 40 000 / za měsíc Nabídka přidána: 16. 10. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce CUSTOMER SERVICE: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce CUSTOMER SERVICE?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35 000 - 40 000 / za měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Pracovník podpory zákazníků