Customer Care Specialist | fintech | Praha nebo remote | bez prodeje

Praha
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


O nás

Skip Pay je parta talentovaných lidí, kteří od roku 2018 zvládli společnými silami vystavět tvůrčí a rostoucí fintech startup přinášející revoluci v nakupování a placení. Jsme designéři, vývojáři, bankéři, markeťáci, muzikanti, cestovatelé a hlavně pohodáři. Každý jsme jiný, ale všichni jdeme za tím stejným. Nebojíme se selhání. Jdeme za tím nejlepším. Pohání nás nápady, ne byrokracie. Jsme na stejné vlně? Pojď s námi dělat placení dobré jméno.

Pár informací na úvod:

  • Staneš se součástí 15členného oddělení rozděleného do třech menších týmů – schvalování, vymáhání a právě zákaznická péče.
  • Cílem celého oddělení je zajištění požadavků všech našich zákazníků, vždy hledáme to nejlepší řešení a k srdci si bereme tipy na vylepšení i konstruktivní kritiku.
  • Máme rádi přátelskou atmosféru, na nic si nehrajeme, jsme k sobě fér a hledáme cesty k tomu, abychom byli v práci maximálně spokojení.

Jak si tě představujeme a jaké zkušenosti se ti budou hodit?

  • Předchozí zkušenost a působení v call centru – máš zkušenosti s komunikací se zákazníky a víš, jak call centrum funguje.

  • Vynikající komunikační dovednosti – se zákazníky umíš přátelsky a empaticky komunikovat, jak v telefonické, tak i v písemné podobě, gramatická správnost je pro tebe samozřejmostí.

  • Prozákaznické myšlení – zákazník je pro nás vždy na prvním místě, zájem a ochota mu pomoci je prostě základ.

  • Zodpovědnost, samostatnost a týmová spolupráce – jsi člověk, na kterého je spolehnutí, umíš převzít zodpovědnost, ale zároveň jsi týmovým hráčem a budeš s námi táhnout za jeden provaz.

  • Vzdělání - bez zkoušky dle Zákona č. 257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěru jiného než na bydlení to nepůjde, pokud certifikací ještě nedisponuješ, v rámci zkušební doby ti s jejím získáním pomůžeme, musíš ale splňovat požadavek maturitního vzdělání.

Co tě u nás čeká a jak bude vypadat tvůj den?

  • Aktivní komunikace se zákazníky – budeš odbavovat požadavky a přání našich nových i stávajících zákazníků, a to jak telefonicky (příchozí a odchozí linka), tak písemně prostřednictvím e-mailu.
  • Efektivní a rychlá komunikace – pracujeme na rychlé a efektivní komunikaci, ale vždy s důrazem na potřeby a spokojenost zákazníka.
  • Zpracování zpětné vazby – budeš reagovat na zpětnou vazbu od zákazníků a shromažďovat podněty pro vylepšení našich služeb, abychom zajistili, že naši zákazníci budou vždy maximálně spokojení.
  • Administrativní činnosti – kromě komunikace se zákazníky budeš zpracovávat i ostatní administrativní úkoly spojené s tvou prací.

Proč do toho jít s námi?

  • Pevná pracovní doba – 8:30–17:00h, pondělí až pátek, s možností práce z domova (i fullremote), nástup ihned.
  • Spravedlivé rozdělení práce – práce je rozdělena v rámci jednotlivých agend tak, aby se všichni mohli spravedlivě prostřídat.
  • Pečlivé zaškolení – při nástupu ti poskytneme důkladné zaškolení, aby ses cítil/a komfortně a připraveně.
  • Odměny nad rámec mzdy – šikovnost se vyplácí, nabízíme i různé odměny nad rámec mzdového ohodnocení.
  • Stabilní zázemí – jsme fintech firma se stabilním zázemím jedné z největších českých bank – ČSOB.
  • Přátelský tým – menší tým opravdu přátelských kolegů, kteří ti vždy rádi pomohou a postarají se o zábavu i v náročnějších dnech.
  • Moderní firemní kultura – týden volna navíc, sick days, možnost home office, případně remote, firemní akce, občerstvení na pracovišti, stravenkový paušál atd.

Zní ti pozice sympaticky? Pak neváhej a pošli nám své CV, brzy tě budeme kontaktovat.



Benefity


  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Občerstvení na pracovišti
  • Fitness na pracovišti
  • Parkoviště


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Skip Pay s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Customer Care Specialist | fintech | Praha nebo remote | bez prodeje
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: neuvedeno
    Nabídka přidána: 14. 5. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Customer Care Specialist | fintech | Praha nebo remote | bez prodeje: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Customer Care Specialist | fintech | Praha nebo remote | bez prodeje?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Skip Pay s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Customer Care Specialist | fintech | Praha nebo remote | bez prodeje ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Skip Pay s.r.o. ještě dnes.
0.0997