Customer Care Specialist | fintech | Praha nebo remote | bez prodeje

O nás
Skip Pay je parta talentovaných lidí, kteří od roku 2018 zvládli společnými silami vystavět tvůrčí a rostoucí fintech startup přinášející revoluci v nakupování a placení. Jsme designéři, vývojáři, bankéři, markeťáci, muzikanti, cestovatelé a hlavně pohodáři. Každý jsme jiný, ale všichni jdeme za tím stejným. Nebojíme se selhání. Jdeme za tím nejlepším. Pohání nás nápady, ne byrokracie. Jsme na stejné vlně? Pojď s námi dělat placení dobré jméno.
Pár informací na úvod:
- Staneš se součástí 15členného oddělení rozděleného do třech menších týmů – schvalování, vymáhání a právě zákaznická péče.
- Cílem celého oddělení je zajištění požadavků všech našich zákazníků, vždy hledáme to nejlepší řešení a k srdci si bereme tipy na vylepšení i konstruktivní kritiku.
- Máme rádi přátelskou atmosféru, na nic si nehrajeme, jsme k sobě fér a hledáme cesty k tomu, abychom byli v práci maximálně spokojení.
Jak si tě představujeme a jaké zkušenosti se ti budou hodit?
Předchozí zkušenost a působení v call centru – máš zkušenosti s komunikací se zákazníky a víš, jak call centrum funguje.
Vynikající komunikační dovednosti – se zákazníky umíš přátelsky a empaticky komunikovat, jak v telefonické, tak i v písemné podobě, gramatická správnost je pro tebe samozřejmostí.
Prozákaznické myšlení – zákazník je pro nás vždy na prvním místě, zájem a ochota mu pomoci je prostě základ.
Zodpovědnost, samostatnost a týmová spolupráce – jsi člověk, na kterého je spolehnutí, umíš převzít zodpovědnost, ale zároveň jsi týmovým hráčem a budeš s námi táhnout za jeden provaz.
Vzdělání - bez zkoušky dle Zákona č. 257/2016 Sb. o spotřebitelském úvěru jiného než na bydlení to nepůjde, pokud certifikací ještě nedisponuješ, v rámci zkušební doby ti s jejím získáním pomůžeme, musíš ale splňovat požadavek maturitního vzdělání.
Co tě u nás čeká a jak bude vypadat tvůj den?
- Aktivní komunikace se zákazníky – budeš odbavovat požadavky a přání našich nových i stávajících zákazníků, a to jak telefonicky (příchozí a odchozí linka), tak písemně prostřednictvím e-mailu.
- Efektivní a rychlá komunikace – pracujeme na rychlé a efektivní komunikaci, ale vždy s důrazem na potřeby a spokojenost zákazníka.
- Zpracování zpětné vazby – budeš reagovat na zpětnou vazbu od zákazníků a shromažďovat podněty pro vylepšení našich služeb, abychom zajistili, že naši zákazníci budou vždy maximálně spokojení.
- Administrativní činnosti – kromě komunikace se zákazníky budeš zpracovávat i ostatní administrativní úkoly spojené s tvou prací.
Proč do toho jít s námi?
- Pevná pracovní doba – 8:30–17:00h, pondělí až pátek, s možností práce z domova (i fullremote), nástup ihned.
- Spravedlivé rozdělení práce – práce je rozdělena v rámci jednotlivých agend tak, aby se všichni mohli spravedlivě prostřídat.
- Pečlivé zaškolení – při nástupu ti poskytneme důkladné zaškolení, aby ses cítil/a komfortně a připraveně.
- Odměny nad rámec mzdy – šikovnost se vyplácí, nabízíme i různé odměny nad rámec mzdového ohodnocení.
- Stabilní zázemí – jsme fintech firma se stabilním zázemím jedné z největších českých bank – ČSOB.
- Přátelský tým – menší tým opravdu přátelských kolegů, kteří ti vždy rádi pomohou a postarají se o zábavu i v náročnějších dnech.
- Moderní firemní kultura – týden volna navíc, sick days, možnost home office, případně remote, firemní akce, občerstvení na pracovišti, stravenkový paušál atd.
Zní ti pozice sympaticky? Pak neváhej a pošli nám své CV, brzy tě budeme kontaktovat.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na vzdělávání
- Přátelské prostředí
- Relax zóna
- Občerstvení na pracovišti
- Fitness na pracovišti
- Parkoviště
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Skip Pay s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Customer Care Specialist | fintech | Praha nebo remote | bez prodeje Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 14. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Customer Care Specialist | fintech | Praha nebo remote | bez prodeje: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Customer Care Specialist | fintech | Praha nebo remote | bez prodeje?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Skip Pay s.r.o..