Podrobnosti o nabídce práce
Jaká bude naše spolupráce
Vaší pracovní náplní bude zejména:
- aktivně vyhledávat a oslovovat potenciální síťové zákazníky pro prodej monitorovacích služeb a vzdáleného kamerového videodohledu
- vyhledávat, spravovat a řídit třetí strany pro prodej dedikovaného portfolia tzv. “Remote Services”
- zpracovávat RFI (průzkumy trhu), výběrová řízení u nových či stávajících klientůu zákazníků budovat a rozvíjet vztahy s klíčovými stakeholdery
- využívat obchodní CRM k řízení a správě obchodních příležitostí. Plánovat a řídit obchodní aktivity s cílem dosahovat stanovených KPI.
- Připravovat, uzavírat smlouvy či rámcové smlouvy se zákazníky a partnery třetích stran dle standardů SČR a
- na základě obhlídek objektů posuzovat klíčové bezpečnostní potřeby a rizika zákazníků
- vést obchodní jednání a prezentovat služby, koordinovat referenční návštěvy Securitas Operations Center
Hledáme právě Vás, pokud máte/jste:
- prokazatelné zkušenosti v B2B obchodu, ideálně v oblasti bezpečnosti nebo služeb
- zkušenosti s tvorbou zákaznicky orientovaných a efektivních řešení
- výborné argumentační, vyjednávací a prezentační schopnosti
- silnou orientaci na výsledek
- schopnost komunikovat s lidmi na různých úrovních – denně budete v kontaktu s kolegy a zákazníky od ředitele přes techniky
- aktivní řidič/ka – za našimi zákazníky budete hodně cestovat
- dobrou znalost angličtiny - část našich klientů je anglicky hovořící
- znalost práce s MS Office a obchodním CRM
- schopnost pracovat samostatně, ale zároveň jste týmový hráč
- preciznost, spolehlivost, časová flexibilita, odolnost vůči stresu a přirozený "zápal" pro věc
Vaší velkou výhodou bude:
- znalost trhu bezpečnostních služeb a technologií
- rozumíte principům analýzy bezpečnostních rizik
- máte praxi v projektovém řízení
Co vám nabízíme:
- Zajímavou práci a konkurenceschopné mzdové ohodnocení
- Služební vozidlo i k soukromým účelům
- Poskytnutí kvalitního technického vybavení (notebook, mobilní telefon)
- Technické zázemí pražské kanceláře, pokud zrovna nebudete pracovat z domova nebo nebudete na schůzce u zákazníka
- Příspěvek na penzijní spoření po jednom roce
- Exkluzivní slevy na tarif u mobilního operátora
- Příspěvek na kartu Multisport Benefit
- Firemní akce
- Kurzy anglického jazyka
- Profesní rozvoj a předávání zkušeností od vašeho nadřízeného a kolegů
- Know-how leadera bezpečnostní trhu
Zaujala Vás tato pracovní pozice? Máme radost! Odpovězte nám prostřednictvím níže uvedeného odkazu a zašlete nám svůj aktuální životopis. V případě, že budete splňovat naše požadavky, budeme Vás co nejdříve telefonicky kontaktovat.
Benefity
- Práce z domova
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Služební auto
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na spoření a pojištění
Business Development Manager Remote Services
-
Lokalita: Praha
-
Směnnost: fulltime
-
Nástup: IHNED
-
Firma: SECURITAS ČR s.r.o.
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Praha.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Tuto pracovní pozici nabízí firma SECURITAS ČR s.r.o..
👉 Jaká je směnnost?
Směnnost: fulltime.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.