📝 Podrobnosti o nabídce práce
Informace
Chcete být součástí vedení prodejny BILLA? Baví Vás práce v obchodě, komunikace se zákazníky i vedení lidí? Máme pozici přesně pro Vás!
Co bude Vaším úkolem:
• během své směny zodpovídat za hladký chod prodejny
• podílet se na vedení zaměstnanců, na jejich rozvoji i plánování směn
• poskytovat zákaznický servis (kontrola správnosti procesů, aktivní zapojení se do obsluhy zákazníků a provozních úkolů na prodejně, řešení případných problémů)
• průběžně sledovat stav prodejny a řešit případné nedostatky
Co se Vám bude na pozici hodit:
• zkušenosti s prací v obchodě (velkou výhodou)
• zkušenost s vedením lidí (výhodou)
• komunikační a organizační dovednosti
• zodpovědný přístup a samostatnost
• orientace na zákazníka a chuť učit se novým věcem
Proč si vybrat Billu:
• 5 týdnů dovolené (již od nástupu)
• stravenkový paušál
• mzdové příplatky více než stanovuje zákon
• zaškolení na danou pozici je samozřejmostí
• po 1. roce každý měsíc extra odměna do benefitní Cafeterie
• příspěvek na penzijní spoření (po 3 letech)
• máme širokou škálu benefitů (např. Multisport kartu, odměnu za doporučení kolegy nebo pracovní výročí, slevy u vybraných partnerů atd.)
Se všemi benefity Vás rádi seznámíme při osobním setkání.
Udělejte první krok a pošlete nám svůj životopis.
Pokud nemáte po ruce životopis, alespoň do odpovědního formuláře stručně napište své zkušenosti. Budeme Vás kontaktovat telefonicky nebo e-mailem (raději kontrolujte také spam a hromadné zprávy, abyste náš e-mail nepřehlédli). Těšíme se na Vás!
Co od vás očekáváme
Co vám nabízíme
-
Lokalita: Brno
-
Směnnost: Plný
-
Nástup: IHNED
-
❓ Vše, co o této práci potřebujete vědět
👉 Kde je tato práce?
Práce je v lokalitě Brno.
👉 Kdo na tuto pozici nabírá?
Nabídku zveřejnila firma BILLA, spol. s r. o..
👉 Jaká je směnnost?
Směnnost: Plný.
👉 Kdy je nástup?
Nástup je od IHNED.
👉 Jaké jsou požadavky?
- Min. vzdělání: Základní