BACKOFFICE ASISTENT/KA na částečný úvazek!

Hledáme spolehlivého kolegu/kolegyni, který/á má rád/a administrativu a komunikaci.
Jaká bude náplň práce?
• Zpracování faktur, příjemek, zásilek, reklamací
• Obchodní podpora pro stávající i nové zákazníky (telefon, email)
• Agenda asistenta/ky jednatele
Požadujeme:
• Komunikativnost, samostatnost, pečlivost a spolehlivost.
• SŠ vzdělání Ekonomického směru
• Základní znalost AJ
• Řidičský průkaz skupiny B aktivní
• Dobrá znalost MS Office (LibreOffice) – Word, Excel
• Praxe z výrobní firmy výhodou
Nabízíme:
• Práce na plný nebo 3/4 úvazek nebo brigáda min 3x týdně dopoledne
• Dlouhodobou spolupráci
• Různorodou, zajímavou, samostatnou a tvůrčí práci
• Finanční ohodnocení na základě Vašich schopností a dosažených výsledků
• Zajímavé pracovní zkušenosti v mezinárodní spolupráci (možnost využívat anglický jazyk)
• Řadu zaměstnaneckých výhod
• Možnost flexibilní pracovní doby
• Místo práce Praha 9
• Nástup IHNED, dle dohody
Strukturovaný životopis v pdf a motivační dopis zašlete pomocí odpovědi.
Úspěšnému kandidátovi společnost nabízí dlouhodobou perspektivu a zázemí dobrého kolektivu, dokonalé pracovní vybavení, zaškolení i průběžná školení.
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Pracovník back office, Administrativní pracovník, Asistentka, Office manager
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: CRI ameba.eu, s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: BACKOFFICE ASISTENT/KA na částečný úvazek! Směnnost práce Plný úvazek/Zkrácený úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 9. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce BACKOFFICE ASISTENT/KA na částečný úvazek!: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce BACKOFFICE ASISTENT/KA na částečný úvazek!?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy CRI ameba.eu, s.r.o..