Back Office Specialist s NJ

Pro našeho klienta, rodinnou švýcarskou společnost, která se již téměř 90 let orientuje na budoucnost v rámci obalů pro potraviny zejména v oblasti HORECA, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Back Office Specialist s NJ, který posílí obchodní tým v ČR.
Společnost má zastoupení ve Švýcarsku, Rakousku, Německu a v roce 2022 založila novou pobočku přímo v Praze.
Náplň práce:
* Kompletní zajištění chodu kanceláře (office management)
* Administrativní podpora vedení firmy a obchodního oddělení
* Vedení vzorkovny – převzetí, třídění a evidence vzorků
* Denní komunikace se zahraniční centrálou (v německém jazyce)
* Organizace a vedení meetingů, příprava zápisů
* Příprava dokumentů – dodatky ke smlouvám, podklady pro kolegy
* Pomoc s organizací interních workshopů
* Komunikace s externími partnery
* Práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)
--strong--Očekáváme:--/strong--
* SŠ vzdělání s maturitou
* Praxi na administrativní pozici
* Organizační vlastnosti
* Němčinu na perfektní úrovni (slovem i písmem)
* Dobrou znalost MS Office, ochota učit se další programy (Navision, Consolidate)
* Spolehlivost, samostatnost, pozitivní přístup
* Ochotu cestovat přibližně 4x ročně do zahraničí (školení, workshopy)
--strong--Nabízíme:--/strong--
* Nástupní mzdu 30–60 000 Kč/měsíc (dle zkušeností a výše úvazku)
* Práci na HPP – dle domluvy od 50 % (20 hod/týden) až po plný úvazek (40 hod/týden), rovnoměrně rozvrženo pondělí až pátek
* Pevnou pracovní dobu s možností výběru začátku směny (např. mezi 7:30–9:00)
* Možnost navýšení mzdy po zapracování
* Mimořádné prémie za splnění pracovních úkolů
* 25 dní dovolené při plném úvazku, poměrně dle výše úvazku
* Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu
* Odborná školení a jazykové kurzy
* Služební notebook a telefon
* Firemní kulturu rodinné švýcarské společnosti
* Moderní pracovní prostředí: odpočinková terasa, občerstvení na pracovišti
* Místo výkonu práce: kanceláře v Praze 4
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
--strong--Benefity--/strong--
* Bonusy/prémie
* Mobilní telefon
* Notebook
* Stravenky/příspěvek na stravování
* Dovolená 5 týdnů
* Vzdělávací kurzy, školení
* Občerstvení na pracovišti
Požadujeme:
Němčina - Výborná
Vzdělání:
SŠ s maturitou
Pozice:
Pracovník back office, Administrativní pracovník, Asistentka
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda:
30 000–60 000 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Back Office Specialist s NJ Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 60000 Kč Nabídka přidána: 26. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Back Office Specialist s NJ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back Office Specialist s NJ?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 60000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ a.s..