Back Office Specialist s NJ
Pro našeho klienta, rodinnou švýcarskou společnost, která se již téměř 90 let orientuje na budoucnost v rámci obalů pro potraviny zejména v oblasti HORECA, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Back Office Specialist s NJ, který posílí obchodní tým v ČR.
Společnost má zastoupení ve Švýcarsku, Rakousku, Německu a v roce 2022 založila novou pobočku přímo v Praze.
Náplň práce:
- Kompletní zajištění chodu kanceláře (office management)
- Administrativní podpora vedení firmy a obchodního oddělení
- Vedení vzorkovny – převzetí, třídění a evidence vzorků
- Denní komunikace se zahraniční centrálou (v německém jazyce)
- Organizace a vedení meetingů, příprava zápisů
- Příprava dokumentů – dodatky ke smlouvám, podklady pro kolegy
- Pomoc s organizací interních workshopů
- Komunikace s externími partnery
- Práce s MS Office (Word, Excel, Outlook)
Očekáváme:
- SŠ vzdělání s maturitou
- Praxi na administrativní pozici
- Organizační vlastnosti
- Němčinu na perfektní úrovni (slovem i písmem)
- Dobrou znalost MS Office, ochota učit se další programy (Navision, Consolidate)
- Spolehlivost, samostatnost, pozitivní přístup
- Ochotu cestovat přibližně 4x ročně do zahraničí (školení, workshopy)
Nabízíme:
- Nástupní mzdu 30–60 000 Kč/měsíc (dle zkušeností a výše úvazku)
- Práci na HPP – dle domluvy od 50 % (20 hod/týden) až po plný úvazek (40 hod/týden), rovnoměrně rozvrženo pondělí až pátek
- Pevnou pracovní dobu s možností výběru začátku směny (např. mezi 7:30–9:00)
- Možnost navýšení mzdy po zapracování
- Mimořádné prémie za splnění pracovních úkolů
- 25 dní dovolené při plném úvazku, poměrně dle výše úvazku
- Příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu
- Odborná školení a jazykové kurzy
- Služební notebook a telefon
- Firemní kulturu rodinné švýcarské společnosti
- Moderní pracovní prostředí: odpočinková terasa, občerstvení na pracovišti
- Místo výkonu práce: kanceláře v Praze 4
Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis. Budeme Vás v nejbližší době kontaktovat.
Společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. si vyhrazuje právo nekontaktovat kandidáty, kteří nebudou splňovat výše uvedené požadavky.
Výhodou spolupráce s námi je rychlost! S našimi konzultanty absolvujete pouze telefonický pohovor!
Odpovědí na tento inzerát souhlasím, aby společnost PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., sídlem Na Kozačce 1289/7, Praha 2, zpracovávala mé osobní údaje pro účely zprostředkování práce v souladu se zákonem č. 110/2019 Sb., a to až do odvolání písemnou formou.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: PŘEDVÝBĚR.CZ a.s. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Back Office Specialist s NJ Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 30 000 - 60 000 Kč / měsíc Nabídka přidána: 26. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Back Office Specialist s NJ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back Office Specialist s NJ?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 000 - 60 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PŘEDVÝBĚR.CZ a.s..