Back Office
Informace
Hledáme nového kolegu/kolegyni, na převážně administrativní činnost a asistenci managementu společnosti.
Hledáme někoho, kdo nám pomůže s náborem nových zaměstnanců a zároveň péčí o stávající. Nejsme korporát, a tak neplníme tabulky, ale jde nám o plnění cílů.
Zodpovědnosti pracovníka Back Office jsou rozmanité a vyžadují důkladnost, organizovanost a schopnost efektivního řízení úkolů.
Hlavním úkolem bude zajišťovat efektivní a plynulý chod vnitřních procesů a podpůrných činností ve firmě, aktivně se podílet na správě dokumentace, zpracování dat a komunikaci ve firmě.
Co od vás očekáváme
Smyls pro organizaci a plánování
Flexibilita, spolehlivost a samostatnost
Reprezentativní vzhled i vystupování
Pokročilá znalost práce na PC
Řidičský průkaz typu B - aktivní řidič
Komunikativní znalost Aj (výhodou)
Co vám nabízíme
Řádné zaškolení do firemní politiky a systému
Pracovní úvazek na HPP/DPP nebo IČO
Přátelský kolektiv
Flexibilní pracovní dobu i místo
Možnost profesního růstu
Odpovídající ohodnocení
A mnoho dalšího...
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: MH Firm-Transport s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Back Office Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 14. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Back Office: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back Office?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy MH Firm-Transport s.r.o..