Back office podpora (45-55.000 KČ)

Praha

Náplň práce

  • Poskytování administrativní a organizační podpory vedení firmy
  • Koordinace kalendářů, domlouvání schůzek, cest a péče o návštěvy
  • Aktivní komunikace s kolegy i externími partnery (zákazníci, dodavatelé, úřady)
  • Příprava materiálů k jednáním, vedení zápisů a sledování plnění úkolů
  • Podílení se na marketingových a PR aktivitách – správa webu, sociálních sítí, návrhy propagačních výstupů
  • Příprava a realizace firemních akcí a interních setkání
  • Zajištění hladkého chodu kanceláře, vyřizování e-mailů, telefonátů i korespondence



Požadujeme

  • SŠ vzdělání
  • Praxe na obdobné pozici
  • Anglický jazyk alespoň B1
  • Znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
  • Kreativita, zájem o marketing a sociální sítě
  • Spolupráce v týmu, výborné komunikační dovednosti



Nabízíme

  • Odměny, 25 dní dovolené
  • Flexibilní pracovní doba
  • Výuka cizích jazyků NJ a AJ
  • Příspěvek na penzijní a životní pojištění
  • Benefit program Cafeterie Benefit Plus, Multisportka
  • Místo výkonu zaměstnání: Praha - Holešovice



  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Advantage Consulting, s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Pracovní pozice: Back office podpora (45-55.000 KČ)
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 45 000 - 55 000 Kč / měsíc
    Nabídka přidána: 13. 5. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Back office podpora (45-55.000 KČ): Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back office podpora (45-55.000 KČ)?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 45 000 - 55 000 Kč / měsíc.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Back office podpora (45-55.000 KČ) ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.
0.1184