Back office podpora (45-55.000 KČ)
Náplň práce
- Poskytování administrativní a organizační podpory vedení firmy
- Koordinace kalendářů, domlouvání schůzek, cest a péče o návštěvy
- Aktivní komunikace s kolegy i externími partnery (zákazníci, dodavatelé, úřady)
- Příprava materiálů k jednáním, vedení zápisů a sledování plnění úkolů
- Podílení se na marketingových a PR aktivitách – správa webu, sociálních sítí, návrhy propagačních výstupů
- Příprava a realizace firemních akcí a interních setkání
- Zajištění hladkého chodu kanceláře, vyřizování e-mailů, telefonátů i korespondence
Požadujeme
- SŠ vzdělání
- Praxe na obdobné pozici
- Anglický jazyk alespoň B1
- Znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Kreativita, zájem o marketing a sociální sítě
- Spolupráce v týmu, výborné komunikační dovednosti
Nabízíme
- Odměny, 25 dní dovolené
- Flexibilní pracovní doba
- Výuka cizích jazyků NJ a AJ
- Příspěvek na penzijní a životní pojištění
- Benefit program Cafeterie Benefit Plus, Multisportka
- Místo výkonu zaměstnání: Praha - Holešovice
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Advantage Consulting, s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Back office podpora (45-55.000 KČ) Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 45 000 - 55 000 Kč / měsíc Nabídka přidána: 13. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Back office podpora (45-55.000 KČ): Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back office podpora (45-55.000 KČ)?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 45 000 - 55 000 Kč / měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Advantage Consulting, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Back office podpora (45-55.000 KČ) ve městě Praha?
Pošlete svůj životopis firmě Advantage Consulting, s.r.o. ještě dnes.