Back-office manažer

Ústí nad Orlicí

administrativní podpora jednatele (plánování schůzek, příprava dokumentů a prezentací, archivace dokumentů)
vyřizování české i cizojazyčné korespondence
zabezpečení chodu kanceláří - zajištění objednávek reklamních předmětů, administrativy spojené s chodem firmy
propagace prodeje a vytváření povědomí o produktech firmy (veletrhy, propagační akce)
vedení kanceláře a týmu admin pracovníků

Požadujeme

  • komunikativní znalost německého jazyka
  • znalost práce v systému SAP výhodou
  • zkušenost na pozici vedoucí kanceláře, back-office, admin nebo sales support
  • zkušenost s vedením nebo koordinaci týmu

Nabízíme

  • bonusy/prémie, příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • flexibilní začátek/konec pracovní doby ve smyslu dojíždění
  • stabilní zázemí rostoucí společnost
  • klidné a čisté pracovní prostředí
  • práce s nejmodernějšími technologiemi
  • stravenky/příspěvek na stravování
  • 5 týdnů dovolené, možnost si napracovat hodiny
  • jazykové kurzy
  • možnost dalšího odborného rozvoje - školení, kurzy

Odpovědět na inzerát
    18 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Back-office manažer: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back-office manažer?

Práce je nabízena v lokalitě Ústí nad Orlicí.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 37000 – 47000 Kč/měs..

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Agentura Top Talent s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Back-office manažer ve městě Ústí nad Orlicí? Pošlete svůj životopis firmě Agentura Top Talent s.r.o. ještě dnes.
0.1566