Back office manager/managerka

Plzeň-jih


- administrativa související s běžným chodem firmy

- starost o organizační, provozní a administrativní záležitosti

- výpomoc s rozvojem společnosti


Nabídka: - zaměstnání v soukromé zavedené společnosti s tradicí od roku 1992

- zajímavou práci pro jednu z největších velkoobchodních společností v oboru

- pružná pracovní doba PO-PÁ, možnost podílet se na projektech a rozvoji společnosti

- vstřícný a ochotný kolektiv spolupracovníků

- stabilní zázemí a seriózní přístup

- úvodní profesní zaškolení v oboru

- mimořádnou příležitost a prostor pro seberealizaci

- smlouva na HPP na dobu neurčitou

- samostatnou a různorodou práci s dlouhodobou jistotou

- možnost nákupu sortimentu firmy za zvýhodněné ceny

- vánoční večírky, různé akce v průběhu roku

- benefity ve formě příspěvku na stravování, služební telefon

- vhodné i pro absolventy


Požadavky: - Středoškolské vzdělání

- komunikativní a organizační schopnosti, cílevědomost, pečlivost

- samostatnost a aktivitu

- empatii a umění naslouchat

- znalost práce s PC, MS Office



Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Back office manager/managerka: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back office manager/managerka?

Práce je nabízena v lokalitě Plzeň-jih.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Back office manager/managerka ve městě Plzeň-jih? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1749