Back office manager/managerka - Nepomuk

- administrativa související s běžným chodem firmy
- starost o organizační, provozní a administrativní záležitosti
- výpomoc s rozvojem společnosti
Požadujeme:
- Středoškolské vzdělání
- komunikativní a organizační schopnosti, cílevědomost, pečlivost
- samostatnost a aktivitu
- empatii a umění naslouchat
- znalost práce s PC, MS Office
Nabízíme:
- zaměstnání v soukromé zavedené společnosti s tradicí od roku 1992
- zajímavou práci pro jednu z největších velkoobchodních společností v oboru
- pružná pracovní doba PO-PÁ, možnost podílet se na projektech a rozvoji společnosti
- vstřícný a ochotný kolektiv spolupracovníků
- stabilní zázemí a seriózní přístup
- úvodní profesní zaškolení v oboru
- mimořádnou příležitost a prostor pro seberealizaci
- smlouva na HPP na dobu neurčitou
- samostatnou a různorodou práci s dlouhodobou jistotou
- možnost nákupu sortimentu firmy za zvýhodněné ceny
- vánoční večírky, různé akce v průběhu roku
- benefity ve formě příspěvku na stravování, služební telefon
- vhodné i pro absolventy
- nástup možný ihned
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Pracovník back office, Administrativní pracovník, Asistentka, Office manager
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: CRI ameba.eu, s.r.o. Lokalita: Nepomuk Pracovní pozice: Back office manager/managerka - Nepomuk Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: neuvedeno Nabídka přidána: 2. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Back office manager/managerka - Nepomuk: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back office manager/managerka - Nepomuk?
Práce je nabízena v lokalitě Nepomuk.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy CRI ameba.eu, s.r.o..