Back Office Customer Service Representative with German


POPIS POZICE:
Are you looking for a new experience in administration / customer service? Would you like to become a part of an international company? Do you speak English and German? Then this job might be the perfect choice for you!
Main responsibilities:
- Primarily assigned to online / electronic activities without the inbound customer interactions.
- Manages product and service complaints forms from customers.
- Is point of contact (electronic) for Customers, Sales Representatives, Doctors, Commercial team, etc.
- Provides customer with accurate information regarding our products and sales promotions.
- Ensures a correct offline order management: Quotations, Orders, Deliveries and Invoices.
Start: Immediately
Location: Prague - Palmovka
Salary: 45 000 CZK/month
BENEFITY:
- possibility of home office (2 days/week)
- contribution into retirement plan
- meal allowance
- 5 weeks of holiday
- sick days
- Multisport card
- Cafeteria
- friendly environment
POŽADAVKY:
- Advanced English and fluent German
- Excellent communication skills in writing
- Knowledge of SAP is an advantage
- Detail oriented and precise
- Skilled with Microsoft Office
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Grafton Recruitment Lokalita: Praha Odvětví práce: Pracovník podpory zákazníků Pracovní pozice: Back Office Customer Service Representative with German Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 45 000 / za měsíc Nabídka přidána: 25. 8. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Back Office Customer Service Representative with German: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back Office Customer Service Representative with German?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 45 000 / za měsíc.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Grafton Recruitment.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Pracovník podpory zákazníků