BACK OFFICE ASISTENTKA S AJ

• Denní operativa - back office pro kolegy, objednávky, pošta, e-mail,
pojistky...
• Mezinárodní logistika - zajištění přepravy zboží
• Spolupráce s účetní - platby, faktury, smlouvy
• Komunikace s dodavateli
Požadujeme:
• Organizační schopnost, samostatnost
• Aktivní znalost anglického jazyka pro komunikaci se zahraničními dodavateli
a dopravci
Nabízíme:
• Zaměstnání na hlavní pracovní poměr (pondělí - pátek)
• Nástup možný ihned/dohodou
• Platové ohodnocení: 40.000 - 50.000 Kč dle zkušeností/znalostí - možnost
jednání
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské, Vysokoškolské
Pozice:
Pracovník back office, Administrativní pracovník, Asistentka, Vkládání dat do počítače
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda:
40 000–50 000 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: PARTNER 4 JOB s.r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: BACK OFFICE ASISTENTKA S AJ Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 50000 Kč Nabídka přidána: 6. 6. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce BACK OFFICE ASISTENTKA S AJ: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce BACK OFFICE ASISTENTKA S AJ?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 50000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy PARTNER 4 JOB s.r.o..