Back Office asistent/ka se základní znalostí účetnictví

Brno


Informace
Do našeho back office týmu hledáme milou a pečlivou posilu, která se postará o hladký chod naší kanceláře. Nabízíme spolupráci na part time (dohoda o provedení práce), týdně se jedná přibližně o 20-25 hodin práce. Naše recepce funguje od pondělí do pátku v čase 9:00 až 15:00. Někdy se pracovní doba může prodloužit, když například připravujeme firemní akce. Budeš součástí tříčlenného týmu, který doplňují HR specialistky Naty a také Simča, která tě během tvé nepřítomnosti v kanceláři zastoupí. Je pro nás moc důležitá flexibilita a ochota vyjít si vstříc. Nástup je možný od srpna, jedná se o dlouhodobou brigádu (alespoň na rok).
Co od vás očekáváme
Co od tebe očekáváme a co bude tvá práce?

-Zajistíš plynulý chod naší kanceláře. To znamená přítomnost na recepci, nákup a přípravu občerstvení pro tým, lehký úklid kanceláře, objednávky kávy, zalévání květin, doplnění našeho snack baru, nákup elektroniky. Zkrátka přispěješ k tomu, aby se kolegové cítili v kanceláři dobře.

-Budeš pomáhat organizovat firemní akce (vánoční večírek, letní grilovačka, snídaně, sportovně-pivní čtvrtky). Také se můžeš zapojit do náboru zaměstnanců nebo připravit některé pracovně-právní dokumenty.

-Celá pozice je také o administrativě, běžně budeš skenovat a tisknout dokumenty, a posílat je poštou.

-Velkou část pracovní doby ti také zabere účtování dokladů - používáme program Abra Flexi. Proto je pro nás nutnost, abys uměl/a základy účetnictví, abys chápal/a souvislosti spojené s účtováním dokladů.

-Budeš také pravidelně komunikovat s hlavní účetní a zadávat platby do internetového bankovnictví.

-Očekáváme od tebe příjemné vystupování, flexibilitu, odpovědnost, základní znalost účetnictví a alespoň komunikativní angličtinu.

-Baví tě administrativa a nevadí ti, když se některé činnosti budou opakovat.

-Máš čas přibližně 20 hodin týdně, sídlíme v Brně na Botanické ulici a preferujeme osobní setkávání v naší kanceláři.

-Můžeš pracovat na DPP.

-Pracovní doba na této pozici je od 9:00 do 15:00, ale samozřejmě vše je o domluvě a jsme flexibilní.
Co vám nabízíme
Jak vypadá práce u nás?

V Bluesoftu vyvíjíme webové aplikace na míru pro klienty. Bluesoft rychle roste, je nás teď už víc jak 55! Sídlíme v centru Brna na Botanické ulici, konkrétně máme kanceláře v budově Fakulty informatiky Masarykovy univerzity. I proto u nás dáváme příležitost studentům, kteří u nás pracují na part-time, absolvují stáže nebo píšou bakalářku/diplomku. V kanceláři máme ovoce, kávu, čaj, snack bar plný zdravých dobrot, jednou za kvartál velkou firemní snídani, po práci si také můžeš zahrát playstation. Zkrátka se můžeš těšit na fajn prostředí – zkušení a chytří kolegové, se kterými zajdeš na pivko nebo zahrát tenis. Pořádáme grilovačky, degustace, snídaně a pravidelně sportujeme.

Jaké máme benefity?

-Multisportka

-Firemní notebook

-Firmou sponzorované vzdělávání (na cokoliv)

-Nastavení spolupráce dle tvých preferencí

-Teambuildingy (grilovačka, degustace, tenisový turnaj, koktejlový den a další), PS4 v kanceláři, občerstvení (káva, čaj, ovoce, snack bar)

-Zázemí skupiny BiQ Group, takže se můžeš profesně posouvat napříč ČR i SK

Láká tě u nás pracovat? Paráda! Rádi se s tebou potkáme na pohovoru, kde při kávě všechno probereme. Pošli nám prosím CV, napiš ještě pár řádků o sobě a my se do 3 pracovních dní ozveme. Pak tě čeká osobní nebo online schůzka, kde ti představíme tým, pozici a firmu. Na pohovoru se setkáš s naší HR specialistkou Simčou, která ti předá veškeré další informace o pozici. Mezitím se můžeš mrknout na náš Instagram (bluesoftcz), kde najdeš videa a fotky z našich akcí.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: BiQ Bluesoft a.s.
    Lokalita: Brno
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Back Office asistent/ka se základní znalostí účetnictví
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 150 - 180 Kč
    Nabídka přidána: 14. 7. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Back Office asistent/ka se základní znalostí účetnictví: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back Office asistent/ka se základní znalostí účetnictví?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 150 - 180 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy BiQ Bluesoft a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Back Office asistent/ka se základní znalostí účetnictví ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě BiQ Bluesoft a.s. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Brno - Administrativa

Hledáte brigády v Brno? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.
0.1475