Back Office asistent/ka

Brněnské Ivanovice, Brno, Brno
Najděte si práci či brigádu na portálu JenPráce.cz! Každý den aktuální nabídky v České republice i zahraničí.


O nás

Novira Estate je silná investiční a developerská společnost, která se zaměřuje na investice do komerčních nemovitostí, připravuje vlastní developerské projekty, pronajímá několik nemovitostí pro kanceláře, byty i nebytové prostory a investuje do několika online startupových businessů.

Cílem jsou investice do výjimečných projektů z pohledu lokality, ekonomické efektivity a dlouhodobé udržitelnosti. Našimi partnery jsou významní architekti. Oživujeme a revitalizujeme lokality, které již ztratily svůj původní účel využití a měníme je na moderní místo k životu. Projektujeme a stavíme budovy šetrné k životnímu prostředí a s nízkou energetickou náročností. Dostatek zeleně a příjemné pracovní prostředí k životu patří mezi naše priority.

Kdo jsme

Tvoříme skupinu propojených firem s hlavním působením v Brně. U nás najdete prostředí, kde si zakládáme na otevřené komunikaci a kde společně hledáme ta nejlepší řešení.

Máme 20+ projektů v Brně a Praze, 30 kolegů v Novira Estate, 150+ zaměstnanců za celou skupinu, 2 provozovny (areál Kaštanová, areál Hněvkovského). Sídlíme v Brně. Klademe důraz na neformální pracovní prostředí, lidský přístup k členům našeho týmu a profesionální přístup k našim partnerům.

Náplň práce:

Pro brněnskou skupinu Novira Estate hledáme asistenta/asistentku, který/á bude na své pozici spadat přímo pod Provozní ředitelku.

Co budete dělat

Hledáme kolegyni nebo kolegu, která/ý bude podporou a pomocnou rukou jak pro vedení, tak pro kolegy napříč všemi týmy (vedení, development, provoz, facility, obchod a marketing, finanční, personální). Pozice vyžaduje zkušenosti na obdobné pozici, samostatnost, pečlivost, organizovanost, schopnost rychlého rozhodování a diskrétnost.

Vaší starostí bude také koordinace projektů, plánování, příprava prezentací, vedení agendy a zastupování v operativních záležitostech. Budete se aktivně podílet marketingových a personálních aktivitách.

Odpovědnosti

  • Správa a plynulý chod kanceláří
  • Komunikace se všemi týmy, pobočkami a partnerskými firmami ve skupině
  • Komunikace s externími partnery, zákazníky, právníky, architekty, nájemníky
  • Zajištění provozních záležitostí (např. úklid, kurýrní služby, objednávky)
  • Administrativní činnosti, management dokumentů
  • Smluvní agenda, jejich kontrola, zpracování přehledů, reportů apod.
  • Správa kalendářů vedení a zasedaček, organizace schůzek na vysoké úrovni
  • Příprava materiálů pro jednání, analýzy a podklady pro jednání, tvorba zápisů z porad
  • Vyřizování korespondence (emaily, telefony, pošta, balíky) a jejich evidence
  • Organizace školení, firemních akcí (oslav narozenin, výročí) a teambuildingů
  • Péče o kancelářské potřeby a vybavení
  • Dárkové a reklamní předměty

Co od Vás očekáváme:

Zkušenosti:

  • SŠ/VŠ, ideálně v oblasti ekonomie, administrativy, marketingu, IT
  • Máte praxi v práci se smluvní agendou, dobrou znalost MS Word, Excel, PowerPoint
  • Řídíte auto a nevadí vám cestování po Brně
  • Znalost prostředí Office 365 (Sharepoint, OneDrive, Teams)
  • Chuť na sobě pracovat, vzdělávat se a posouvat věci kupředu
  • Výhodou anglický jazyk, znalost grafických programů

Osobnost:

  • Cit pro detail, preciznost
  • Zodpovědnost, samostatnost v plnění úkolů, aktivní přístup při řešení úkolů
  • Velmi dobré komunikační dovednosti slovem i písmem
  • Pracujete efektivně a dotahujete věci do konce
  • Organizační schopnosti, loajalita
  • Umíte se rychle přizpůsobit novým situacím
  • Týmový hráč

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Spolupráci se zkušeným týmem napříč celou firmou
  • Možnost aktivně přispívat k rozvoji firmy a účastnit se nových projektů
  • Dynamické pracovní prostředí s prostorem na vlastní iniciativu a nápady
  • Zázemí stabilní české společnosti s českými vlastníky
  • Možnost vzdělávání, příležitost pro odborný růst a profesní rozvoj
  • Stravenkový paušál
  • Dovolenou navíc
  • 2 dny sick days
  • Flexibilní pracovní dobu
  • Firemní akce a teambuildingové aktivity
  • Přátelský tým bez korporátních pravidel
  • Práci v menším kolektivu s neformální firemní kulturou
  • Nástup ihned nebo dle domluvy
  • Místo pracoviště Brno, Centrum bydlení a designu na Kaštanové

 

Pokud se s námi chcete podílet se na tvorbě udržitelných projektů, jste nadšenec do organizace, smluv, operativních záležitostí a komunikace, který/á se rád/a chopí zastřešení hladkého fungování firmy, zanalyzuje si stávající fungování, nastaví si nové cesty, chce se dále rozvíjet a být součástí společnosti s ambiciózními plány, neváhejte nás kontaktovat se svým životopisem nebo odkazem na váš LinkedIn profil. Přidejte se k nám a staňte se klíčovou součástí našeho týmu!



Benefity


  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště


  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Novira SE
    Lokalita: Brno
    Pracovní pozice: Back Office asistent/ka
    Směnnost práce fulltime
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 35.000 – 40.000 Kč
    Nabídka přidána: 28. 5. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Zajímavé nabídky práce v okolí:

Práce Back Office asistent/ka: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back Office asistent/ka?

Práce je nabízena v lokalitě Brno.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35.000 – 40.000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Novira SE.

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Back Office asistent/ka ve městě Brno? Pošlete svůj životopis firmě Novira SE ještě dnes.
0.1306