Back Office asistent/ka

O nás
Novira Estate je silná investiční a developerská společnost, která se zaměřuje na investice do komerčních nemovitostí, připravuje vlastní developerské projekty, pronajímá několik nemovitostí pro kanceláře, byty i nebytové prostory a investuje do několika online startupových businessů.
Cílem jsou investice do výjimečných projektů z pohledu lokality, ekonomické efektivity a dlouhodobé udržitelnosti. Našimi partnery jsou významní architekti. Oživujeme a revitalizujeme lokality, které již ztratily svůj původní účel využití a měníme je na moderní místo k životu. Projektujeme a stavíme budovy šetrné k životnímu prostředí a s nízkou energetickou náročností. Dostatek zeleně a příjemné pracovní prostředí k životu patří mezi naše priority.
Kdo jsme
Tvoříme skupinu propojených firem s hlavním působením v Brně. U nás najdete prostředí, kde si zakládáme na otevřené komunikaci a kde společně hledáme ta nejlepší řešení.
Máme 20+ projektů v Brně a Praze, 30 kolegů v Novira Estate, 150+ zaměstnanců za celou skupinu, 2 provozovny (areál Kaštanová, areál Hněvkovského). Sídlíme v Brně. Klademe důraz na neformální pracovní prostředí, lidský přístup k členům našeho týmu a profesionální přístup k našim partnerům.
Náplň práce:
Pro brněnskou skupinu Novira Estate hledáme asistenta/asistentku, který/á bude na své pozici spadat přímo pod Provozní ředitelku.
Co budete dělat
Hledáme kolegyni nebo kolegu, která/ý bude podporou a pomocnou rukou jak pro vedení, tak pro kolegy napříč všemi týmy (vedení, development, provoz, facility, obchod a marketing, finanční, personální). Pozice vyžaduje zkušenosti na obdobné pozici, samostatnost, pečlivost, organizovanost, schopnost rychlého rozhodování a diskrétnost.
Vaší starostí bude také koordinace projektů, plánování, příprava prezentací, vedení agendy a zastupování v operativních záležitostech. Budete se aktivně podílet marketingových a personálních aktivitách.
Odpovědnosti
- Správa a plynulý chod kanceláří
- Komunikace se všemi týmy, pobočkami a partnerskými firmami ve skupině
- Komunikace s externími partnery, zákazníky, právníky, architekty, nájemníky
- Zajištění provozních záležitostí (např. úklid, kurýrní služby, objednávky)
- Administrativní činnosti, management dokumentů
- Smluvní agenda, jejich kontrola, zpracování přehledů, reportů apod.
- Správa kalendářů vedení a zasedaček, organizace schůzek na vysoké úrovni
- Příprava materiálů pro jednání, analýzy a podklady pro jednání, tvorba zápisů z porad
- Vyřizování korespondence (emaily, telefony, pošta, balíky) a jejich evidence
- Organizace školení, firemních akcí (oslav narozenin, výročí) a teambuildingů
- Péče o kancelářské potřeby a vybavení
- Dárkové a reklamní předměty
Co od Vás očekáváme:
Zkušenosti:
- SŠ/VŠ, ideálně v oblasti ekonomie, administrativy, marketingu, IT
- Máte praxi v práci se smluvní agendou, dobrou znalost MS Word, Excel, PowerPoint
- Řídíte auto a nevadí vám cestování po Brně
- Znalost prostředí Office 365 (Sharepoint, OneDrive, Teams)
- Chuť na sobě pracovat, vzdělávat se a posouvat věci kupředu
- Výhodou anglický jazyk, znalost grafických programů
Osobnost:
- Cit pro detail, preciznost
- Zodpovědnost, samostatnost v plnění úkolů, aktivní přístup při řešení úkolů
- Velmi dobré komunikační dovednosti slovem i písmem
- Pracujete efektivně a dotahujete věci do konce
- Organizační schopnosti, loajalita
- Umíte se rychle přizpůsobit novým situacím
- Týmový hráč
Co Vám můžeme nabídnout:
- Spolupráci se zkušeným týmem napříč celou firmou
- Možnost aktivně přispívat k rozvoji firmy a účastnit se nových projektů
- Dynamické pracovní prostředí s prostorem na vlastní iniciativu a nápady
- Zázemí stabilní české společnosti s českými vlastníky
- Možnost vzdělávání, příležitost pro odborný růst a profesní rozvoj
- Stravenkový paušál
- Dovolenou navíc
- 2 dny sick days
- Flexibilní pracovní dobu
- Firemní akce a teambuildingové aktivity
- Přátelský tým bez korporátních pravidel
- Práci v menším kolektivu s neformální firemní kulturou
- Nástup ihned nebo dle domluvy
- Místo pracoviště Brno, Centrum bydlení a designu na Kaštanové
Pokud se s námi chcete podílet se na tvorbě udržitelných projektů, jste nadšenec do organizace, smluv, operativních záležitostí a komunikace, který/á se rád/a chopí zastřešení hladkého fungování firmy, zanalyzuje si stávající fungování, nastaví si nové cesty, chce se dále rozvíjet a být součástí společnosti s ambiciózními plány, neváhejte nás kontaktovat se svým životopisem nebo odkazem na váš LinkedIn profil. Přidejte se k nám a staňte se klíčovou součástí našeho týmu!
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Novira SE Lokalita: Brno Pracovní pozice: Back Office asistent/ka Směnnost práce fulltime Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35.000 – 40.000 Kč Nabídka přidána: 28. 5. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Back Office asistent/ka: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back Office asistent/ka?
Práce je nabízena v lokalitě Brno.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35.000 – 40.000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Novira SE.