Back office administrátor

Praha hl.m.


•    budete pravou rukou distribuční sítě – komunikace mezi firmou a klientem je pro nás důležitá

•    dostanete do správy distribuční síť Kamelotů – vyřešíte reklamace, podklady k fakturacím i smluvní záležitosti 

•    zajistíte, že všechny dokumenty, procesy i termíny budou pod kontrolou

•    připravíte podklady a výstupy na porady, jednání i pro kontrolu – ať má každý vždy vše po ruce

•    podpoříte a zkontrolujete pobočkovou síť, předáte důležité informace


Nabídka: • Stabilní práci na hlavní pracovní poměr v přátelském kolektivu.

• Flexibilní začátek a konec pracovní doby.

• Pracovní dobu 37,5 hodiny týdně, 25 dní dovolené, 2 sick days.

• Multisport kartu, příspěvek na penzijní pojištění, závodní stravování a další benefity.

• Skvělou dopravní dostupnost (MHD u areálu, možnost parkování).

• Nástup možný ihned.

• Místo výkonu práce: Paceřická 2773/1, Praha – Horní Počernice.

Zaujala vás naše nabídka?

Pošlete nám svůj životopis a staňte se součástí našeho týmu!

Těšíme se na vás!

Náborové oddělení, První novinová společnost a.s.




Požadavky: • Máte středoškolské vzdělání a administrativa je vaše parketa.

• Umíte si zorganizovat práci, jste pečliví, komunikativní a nechybí vám vytrvalost, laskavost a chuť být oporou týmu.

• Máte analytické myšlení a logický přístup.

• Nezaleknete se složitějších situací a dokážete je vyřešit s úsměvem.

• Jste týmový hráč, ale zvládnete i samostatnou práci.

• Ovládáte MS Office (Outlook, Excel, PowerPoint) levou zadní.





Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Back office administrátor: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Back office administrátor?

Práce je nabízena v lokalitě Praha hl.m..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Back office administrátor ve městě Praha hl.m.? Pošlete svůj životopis firmě ještě dnes.
0.1131