Astistent/ka, office manager

Praha


Informace
Zajištění běžného chodu kanceláře a administrativní podpora vedení

Příjem, evidence a příprava dokladů pro účetní oddělení

Třídění, ukládání a archivace dokumentů (šanon, elektronické úložiště)

Vyřizování běžné denní agendy – e-maily, datové zprávy, pošta, telefonáty

Hlídání termínů a základních povinností firem (např. odeslání dokladů, platby)

Komunikace s pracovníky a klienty podle pokynů vedení

Pomoc s hledáním brigádníků (zadávání inzerátů, komunikace s uchazeči) a příprava dohod pro brigádníky

Zajištění drobných provozních záležitostí kanceláře (objednávky, úklid, tisk apod.)

Samostatné zajištění základních administrativních činností a chodu kanceláře v době nepřítomnosti vedení

Různé ad-hoc úkoly dle aktuálních potřeb vedení

Práce je ve dnech po-pá v rozmezí od 9 do 17:30-18h, upřednostňujeme dlouhodobou spolupráci z důvodu zaškolení.

Ideálně na plný úvazek každý pracovní den. Případně i na zkrácený úvazek (min. 2 celé dny v týdnu nebo např. každý den polovina prac. doby)

Místo výkonu práce: Jeneč u Prahy, Průmyslová 492/29. Část práce je možné po domluvě vykonávat z domova.
Co od vás očekáváme
Spolehlivost

Základní znalost práce s počítačem

Dobré komunikační dovednosti a příjemné vystupování

Aktivní a samostatný přístup k práci

Organizační schopnosti

Ochota učit se nové věci a řešit různorodé úkoly

Zkušenosti výhodou
Co vám nabízíme
Pestrou náplň práce

Práci v menším přátelském kolektivu

Možnost částečně si organizovat práci samostatně

Zázemí stabilní skupiny

Možnost pracovního růstu

Benefity pro zaměstnance

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: EWR Facility s.r.o.
    Lokalita: Praha
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Astistent/ka, office manager
    Směnnost práce Plný, Zkrácený
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 35 000 - 40 000 Kč
    Nabídka přidána: 21. 10. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    5 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Astistent/ka, office manager: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Astistent/ka, office manager?

Práce je nabízena v lokalitě Praha.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35 000 - 40 000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy EWR Facility s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Astistent/ka, office manager ve městě Praha? Pošlete svůj životopis firmě EWR Facility s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Praha - Administrativa

Hledáte brigády v Praha? Podívejte se na všechy aktuální brigády a možnosti přivýdělků.
0.1170