Asistentka vedení společnosti - Plzeň
Pro stabilní rodinnou firmu s přátelskou atmosférou a osobním přístupem hledáme spolehlivou a všestrannou asistentku, která pomůže s administrativou i každodenním chodem kanceláře.
Co bude náplní vaší práce:
* Administrativní podpora vedení firmy (e-maily, telefonáty, objednávky)
* Příprava a evidence dokumentů
* Komunikace s dodavateli, úřady a partnery – i v jednoduché angličtině
* Pomoc s organizací schůzek a pracovních cest
*
Občasné pochůzky a praktická pomoc v kanceláři
Nabídka: * Přátelské pracovní prostředí v menším kolektivu
*
Možnost částečného úvazku nebo flexibilní pracovní dobu
* Férové jednání a dlouhodobou spolupráci
*
Různorodou a smysluplnou práci
* Nástup možný ihned nebo dle dohody
Požadavky: * Minimálně středoškolské vzdělání
* Samostatnost, pečlivost a organizační schopnosti
* Dobrou znalost práce na počítači (MS Office, e-mail)
* Základní znalost angličtiny – orientace v e-mailech a jednoduché komunikaci
* Příjemné vystupování a ochotu učit se novým věcem
- Podrobné informace o nabídce práce
Lokalita: Plzeň-město Pracovní pozice: Asistentka vedení společnosti - Plzeň Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 33000 - 35000 Kč za měsíc Nabídka přidána: 30. 4. 2025
Pracovní pozice aktivní
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka vedení společnosti - Plzeň: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka vedení společnosti - Plzeň?
Práce je nabízena v lokalitě Plzeň-město.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 33000 - 35000 Kč za měsíc.