Asistentka vedení společnosti
Informace
Hledáme vhodnou kandidátku na pozici administrativní pracovnice, asistentku vedení společnosti v mladé rozvíjející se stavební a developerské firmě Gabostav s.r.o. se sídlem a kanceláří ve Zbraslavicích, v okrese Kutná Hora.
Hlavní náplní práce asistentky jsou administrativní činnosti jako např. vyřizování telefonátů a e-mailů, komunikace se zaměstnanci, úzká spolupráce s externí účetní, úzká spolupráce s ostatními kolegy v administrativě, příprava účetních podkladů a mzdových podkladů, vystavování faktur a dalších dokladů, vyřizování reklamací, veřejné zakázky - zpracování nabídek, zpracovávání rozpočtů (práce s rozpočtovým programem a spolupráce s externím rozpočtářem), vypracování dokumentů dle zadávací dokumentace VZ. Dále úpravy Excel tabulek, přehledů a dalších dokumentů na PC, denní práce s Microsoft Office, vyhledávání a zpracování požadovaných informací na internetu či jiných zdrojích na základě pokynů vedení společnosti, úzká spolupráce s realitní kanceláří - příprava podkladů pro inzerci nemovitostí, kontrola smluvní dokumentace na prodej rodinných domů, příprava a kontrola smluvní dokumentace spojená s připojením k odběru elektrické energie, vody a kanalizace u nových domů, pomoc při přípravě podkladů a žádostí pro stavební úřady, vodoprávní úřady a jiné úřady v rámci stavebního řízení, úzká spolupráce s externí firmou zpracovávající žádosti o dotace, součinnost s bankovními institucemi, aktivní pomoc při zpracování dokladů BOZP a PO a úzká spolupráce s externí firmou zajišťující školení zaměstnanců v oblasti BOZP, dále udržování pořádku v agendách a ve všech administrativních dokumentech v tištěné i elektronické podobě + dokonalá znalost a přehled všech dokumentů v kanceláři, zajištění chodu sekretariátu, příjem návštěv, evidence a vyřizování pošty, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení, dohled nad pracovníky úklidu administrativních prostor společnosti, a další drobné administrativní činnosti.
Co od vás očekáváme
Požadujeme především praxi v administrativě (nutná!), praxe ve stavebnictví výhodou (ne však podmínkou), komunikativní dovednosti a reprezentativní přístup, zájem učit se nové věci, naprostá samostatnost, organizační dovednosti, spolehlivost a loajální přístup, aktivní, pozitivní a iniciativní přístup k práci, pracovní nasazení, preciznost i dochvilnost, nutná velice dobrá znalost práce s PC (Word, Excel, Powerpoint, e-mail, internet apod.), znalost anglického jazyka výhodou (ne však podmínkou), řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
Co vám nabízíme
Nabízíme možnost seberealizace, možnost výrazného zvýšení mzdy po uplynutí zkušební doby a po dostatečném prokázání požadovaných schopností, mladý a přátelský kolektiv, nové prostředí kanceláří.
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: Gabostav s.r.o. Lokalita: Kutná Hora Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Asistentka vedení společnosti Směnnost práce Plný Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 30 600 - 37 500 Kč Nabídka přidána: 3. 9. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Středoškolské
Práce Asistentka vedení společnosti: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka vedení společnosti?
Práce je nabízena v lokalitě Kutná Hora.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 30 600 - 37 500 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy Gabostav s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Kutná Hora - Administrativa