Asistentka vedení společnosti

Kutná Hora


Informace
Hledáme vhodnou kandidátku na pozici administrativní pracovnice, asistentku vedení společnosti v mladé rozvíjející se stavební a developerské firmě Gabostav s.r.o. se sídlem a kanceláří ve Zbraslavicích, v okrese Kutná Hora.

Hlavní náplní práce asistentky jsou administrativní činnosti jako např. vyřizování telefonátů a e-mailů, komunikace se zaměstnanci, úzká spolupráce s externí účetní, úzká spolupráce s ostatními kolegy v administrativě, příprava účetních podkladů a mzdových podkladů, vystavování faktur a dalších dokladů, vyřizování reklamací, veřejné zakázky - zpracování nabídek, zpracovávání rozpočtů (práce s rozpočtovým programem a spolupráce s externím rozpočtářem), vypracování dokumentů dle zadávací dokumentace VZ. Dále úpravy Excel tabulek, přehledů a dalších dokumentů na PC, denní práce s Microsoft Office, vyhledávání a zpracování požadovaných informací na internetu či jiných zdrojích na základě pokynů vedení společnosti, úzká spolupráce s realitní kanceláří - příprava podkladů pro inzerci nemovitostí, kontrola smluvní dokumentace na prodej rodinných domů, příprava a kontrola smluvní dokumentace spojená s připojením k odběru elektrické energie, vody a kanalizace u nových domů, pomoc při přípravě podkladů a žádostí pro stavební úřady, vodoprávní úřady a jiné úřady v rámci stavebního řízení, úzká spolupráce s externí firmou zpracovávající žádosti o dotace, součinnost s bankovními institucemi, aktivní pomoc při zpracování dokladů BOZP a PO a úzká spolupráce s externí firmou zajišťující školení zaměstnanců v oblasti BOZP, dále udržování pořádku v agendách a ve všech administrativních dokumentech v tištěné i elektronické podobě + dokonalá znalost a přehled všech dokumentů v kanceláři, zajištění chodu sekretariátu, příjem návštěv, evidence a vyřizování pošty, objednávání kancelářských potřeb a občerstvení, dohled nad pracovníky úklidu administrativních prostor společnosti, a další drobné administrativní činnosti.
Co od vás očekáváme
Požadujeme především praxi v administrativě (nutná!), praxe ve stavebnictví výhodou (ne však podmínkou), komunikativní dovednosti a reprezentativní přístup, zájem učit se nové věci, naprostá samostatnost, organizační dovednosti, spolehlivost a loajální přístup, aktivní, pozitivní a iniciativní přístup k práci, pracovní nasazení, preciznost i dochvilnost, nutná velice dobrá znalost práce s PC (Word, Excel, Powerpoint, e-mail, internet apod.), znalost anglického jazyka výhodou (ne však podmínkou), řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič), minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
Co vám nabízíme
Nabízíme možnost seberealizace, možnost výrazného zvýšení mzdy po uplynutí zkušební doby a po dostatečném prokázání požadovaných schopností, mladý a přátelský kolektiv, nové prostředí kanceláří.

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: Gabostav s.r.o.
    Lokalita: Kutná Hora
    Odvětví práce: Administrativa
    Pracovní pozice: Asistentka vedení společnosti
    Směnnost práce Plný
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 30 600 - 37 500 Kč
    Nabídka přidána: 3. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
    Požadavky na kandidáta
    Min. vzdělání Středoškolské
Odpovědět na inzerát
    7 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Asistentka vedení společnosti: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka vedení společnosti?

Práce je nabízena v lokalitě Kutná Hora.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 30 600 - 37 500 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Gabostav s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistentka vedení společnosti ve městě Kutná Hora? Pošlete svůj životopis firmě Gabostav s.r.o. ještě dnes.
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Kutná Hora - Administrativa
0.1018