Asistentka vedení

P T C BRNO spol. s r.o. je společnost s dlouholetou tradicí a zahraniční majetkovou účastí.
Zabýváme se nákupem a prodejem přepravních palet, boxů, přepravek a dalších produktů využívaných v logistice.
Pro náš sklad v oblasti Prahy hledáme spolehlivou a angažovanou administrativní asistentku, která bude poskytovat administrativní podporu vedení společnosti a místnímu týmu. Kancelář se nachází přímo v areálu.
Náplň práce:
- Administrativní a organizační podpora vedení společnosti
- První kontaktní osoba pro zákazníky a dodavatele
- Koordinace s partnerskými společnostmi a reporting
- Spolupráce při tvorbě nabídek
- Obecné administrativní činnosti, pošta, telefon a archivace
Požadujeme:
Ukončené odborné vzdělání (obchodní nebo administrativní)
- První pracovní zkušenosti na obdobné pozici výhodou
- Plynulá znalost německého a/nebo anglického jazyka
- Dobrá znalost práce s IT nástroji (MS Office a další ERP systémy)
- Pečlivá, dochvilná a na řešení orientovaná osobnost
- Organizovaný a systematický způsob práce
- CV je třeba zaslat v českém a německém al./anglickém jazyce
Nabízíme:
- Stabilní společnost s dlouholetými zkušenostmi
- Průběžný odborný rozvoj prostřednictvím školení a kurzů
- Flexibilní pracovní doba, možnost i zkráceného úvazku
Vzdělání:
SŠ s maturitou
Pozice:
Administrativní pracovník, Asistentka
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda:
35 000–40 000 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: P T C Brno, spol. s r.o. Lokalita: Praha Pracovní pozice: Asistentka vedení Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 40000 Kč Nabídka přidána: 9. 10. 2025
Pracovní pozice aktivní
Práce Asistentka vedení: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka vedení?
Práce je nabízena v lokalitě Praha.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 40000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy P T C Brno, spol. s r.o..