Asistentka vedení

Jablonec nad Nisou



Nabídka:

Požadavky: Co bude vaše práce?

* Podpora ředitele výrobního závodu

* Vyřizování korespondence, interní pošty

* Denní organizace diáře a plánování schůzek

* Zodpovědnost za plánování služebních cest, zajišťování hotelů a dopravních prostředků pro služební cesty

* Zápisy z porad, organizace porad a příprava podkladů

* Organizace pracovních výročí

Co vám nabídneme?

* Týden dovolené navíc

* 7,5h pracovní doba

* Příspěvek na dopravu

* Příspěvek na penzijní připojištění

* Závodní jídelna

* Multisport karta

Co od vás očekáváme?

* SŠ vzdělání

* Zkušenost na podobné pozici

* Znalost AJ na úrovni B1 na komunikaci se zahraničními návštěvy, partnery

* Uživatelská znalost MS OFFICE

* Organizační a komunikační schopnosti

* Časová flexibilita

jak se přihlásitPokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.

Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.

Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.

Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Odpovědět na inzerát
    15 lidí si již prohlédlo tuto nabídku práce.

Práce Asistentka vedení: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka vedení?

Práce je nabízena v lokalitě Jablonec nad Nisou.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy Randstad HR Solutions s.r.o..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistentka vedení ve městě Jablonec nad Nisou? Pošlete svůj životopis firmě Randstad HR Solutions s.r.o. ještě dnes.
0.1667