Asistentka ředitelky v úklidové firmě
Informace
- Administrativní podpora pro cca 60 zaměstnanců
- Příprava a správa pracovních smluv a dohod
- Občasná kontrolní činnost na pracovišti
- Evidence odpracovaných hodin, plnění povinností, vytváření měsíčních docházek
- Spolupráce a komunikace s dodavateli
Co od vás očekáváme
- Organizační schopnosti a pečlivost
- Znalost práce na PC ( Word, Excel )
- Schopnost samostatné i týmové práce
- Spolehlivost a zodpovědný přístup
- Dobrá odolnost vůči stresu a schopnost efektivně pracovat i pod
časovým tlakem.
- Výpis z trestního rejstříku
- Trvalý pobyt v Havířově
- Řidičský průkaz skupiny B
- Nekuřák
Co vám nabízíme
- Stabilní práci v zavedené firmě
- Příjemné pracovní prostředí a podpora vedení
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Služební mobilní karta k dispozici
- Nástup možný ihned
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: EXPRES ÚKLID s.r.o. Lokalita: Havířov Odvětví práce: Administrativa Pracovní pozice: Asistentka ředitelky v úklidové firmě Směnnost práce Zkrácený Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 150 Kč - 150 Kč Nabídka přidána: 9. 9. 2025
Pracovní pozice aktivníPožadavky na kandidáta
Min. vzdělání Vysokoškolské
Práce Asistentka ředitelky v úklidové firmě: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka ředitelky v úklidové firmě?
Práce je nabízena v lokalitě Havířov.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy EXPRES ÚKLID s.r.o..
Pokud hledáte další podobné nabídky práce, podívejte se na aktuální pracovní místa Havířov - Administrativa