Asistentka ředitele společnosti
Jste připravena stát se pravou rukou ředitele přední výrobní společnosti? Pokud máte dobrou znalost anglického jazyka a ovládáte základy práce s počítačem, může to být příležitost, kterou jste hledala!
Budete hrát klíčovou roli při podpoře ředitele, koordinovat schůzky a vyřizovat různé administrativní úkoly.
Klíčové požadavky:
- plynulá angličtina pro základní komunikaci
- reprezentativní vystupování
- znalost základních počítačových dovedností
- dobré organizační a komunikační schopnosti
- schopnost efektivně zvládat více úkolů a stanovovat priority
Upřednostňované kvalifikace:
- předchozí zkušenosti na podobné pozici
- řidičský průkaz sk. B
- znalost italského jazyka výhodou
Na oplátku Vám můžeme nabídnout zajímavé finanční ohodnocení, 13. plat, týden dovolené navíc, podnikové stravování, možnost osobního růstu a další benefity.
Pokud Vás nabídka zaujala, pošlete nám CV a udělejte svůj první krok pro získání pozice.
Tel.: , email:
-
Jak Vám pomůžeme při hledání práce?
Nové nabídky práce každý den Inzeráty z portálů práce, agentur, zaměstnavatelů i úřadů práce na jednom místě Vyhledávat můžete z více než 100 000 pracovních míst Přístup do Akademie HitPráce s videi pro Váš profesní růst Nastavte si svůj profil uchazeče a zjednodušte si hledání práce Snadné odpovídání na inzeráty jedním klikem Nechte si zasílat nabídky práce z Vaší lokality a dle Vašich preferencí Získejte kontrolu nad Vašimi oblíbenými inzeráty Pomůžeme Vám v nalezení nové práce Veškeré služby pro uchazeče jsou bezplatné Důvěřuje nám již přes 110 000 lidí
Zajímavé nabídky práce v okolí:
Práce Asistentka ředitele společnosti: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka ředitele společnosti?
Práce je nabízena v lokalitě Jindřichův Hradec.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy NSE Solutions, s.r.o..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistentka ředitele společnosti ve městě Jindřichův Hradec?
Pošlete svůj životopis firmě NSE Solutions, s.r.o. ještě dnes.