Asistentka ředitele pro obchod a komunikaci

Karlovy Vary
Easy-práce.cz - Nabídka práce a volných pracovních míst

Administrativní činnost
Požadujeme:
Nabízíme volné pracovní místo na pozici Asistentky ředitele.
Požadujeme: středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, řidičský průkaz SK B, aktivní znalost AJ nebo NJ, práce na PC ( Excel, World, MRP apod), praxe výhodou, nástup možný dle dohody.
Nabízíme:
Příspěvek na dojíždění, služební telefon
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské
Pozice:
Fakturant/ka, Pracovník back office, Administrativní pracovník, Asistentka
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda:
25 000–35 000 Kč/měsíc

  • Podrobné informace o nabídce práce
    Firma: DCH Bohemia Trade a.s.
    Lokalita: Karlovy Vary
    Pracovní pozice: Asistentka ředitele pro obchod a komunikaci
    Směnnost práce Plný úvazek
    Nástup do práce od: IHNED
    Nabízená mzda: 35000 Kč
    Nabídka přidána: 30. 9. 2025
    Pracovní pozice aktivní
Odpovědět na inzerát
    Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!

Práce Asistentka ředitele pro obchod a komunikaci: Často kladené otázky

👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka ředitele pro obchod a komunikaci?

Práce je nabízena v lokalitě Karlovy Vary.

👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?

Nabízená mzda je 35000 Kč.

👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?

Tato nabídka práce je do firmy DCH Bohemia Trade a.s..

Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistentka ředitele pro obchod a komunikaci ve městě Karlovy Vary? Pošlete svůj životopis firmě DCH Bohemia Trade a.s. ještě dnes.
0.1149