Asistentka ředitele pro obchod a komunikaci

Administrativní činnost
Požadujeme:
Nabízíme volné pracovní místo na pozici Asistentky ředitele.
Požadujeme: středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou, řidičský průkaz SK B, aktivní znalost AJ nebo NJ, práce na PC ( Excel, World, MRP apod), praxe výhodou, nástup možný dle dohody.
Nabízíme:
Příspěvek na dojíždění, služební telefon
Vzdělání:
SŠ s maturitou, Vyšší odborné, Bakalářské
Pozice:
Fakturant/ka, Pracovník back office, Administrativní pracovník, Asistentka
Typ pracovního poměru:
Plný úvazek
Mzda:
25 000–35 000 Kč/měsíc
- Podrobné informace o nabídce práce
Firma: DCH Bohemia Trade a.s. Lokalita: Karlovy Vary Pracovní pozice: Asistentka ředitele pro obchod a komunikaci Směnnost práce Plný úvazek Nástup do práce od: IHNED Nabízená mzda: 35000 Kč Nabídka přidána: 30. 9. 2025
Pracovní pozice aktivní
Buďte první, kdo se na danou nabídku práce přihlásí!
Práce Asistentka ředitele pro obchod a komunikaci: Často kladené otázky
👉 V jakém městě se nabízí nabídka práce Asistentka ředitele pro obchod a komunikaci?
Práce je nabízena v lokalitě Karlovy Vary.
👉 Jaká je nabízená mzda na této pozici?
Nabízená mzda je 35000 Kč.
👉 Jaká firma nabírá na tuto pozici?
Tato nabídka práce je do firmy DCH Bohemia Trade a.s..
Zaujala Vás nabídka práce na pozici Asistentka ředitele pro obchod a komunikaci ve městě Karlovy Vary?
Pošlete svůj životopis firmě DCH Bohemia Trade a.s. ještě dnes.